Hotel All Roses Club Resort Valle Selas ****

6,7

4 reviews over Hotel All Roses Club Resort Valle Selas in het Nederlands

Absoluut onvoldoende

Marleen, 7-11-2008

Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard. Zeer afgelegen, afstand tot het strand is veel te groot (zeker een halfuur onaangenaam wandelen). Het eten is absoluut onvoldoende zowel qua variatie als qua kwaliteit en hygiene. Er waren ook geen mogelijkheden tot excursie meer eind september. Enkel het zwembad was ok. Het personeel is absoluut onvoldoende geschoold en spreekt bijna geen enkele andere taal. De kamer was ok en proper. Animatie in het hotel was nihil. De omgeving is moeilijk te voet te verkennen en zeker voor mensen die moeilijk te been zijn. De uitstap naar de historische site was wel de moeite. Jammer dat we andere plaatsen niet konden bezoeken - we konden er gewoonweg niet geraken. Dit hotel was absoluut een grote tegenvaller - zo erg dat we er op eigen kosten zijn vertrokken na 3 dagen ipv na 7 dagen! Jammer dat men dit hotel aanbiedt als een 4 sterren hotel.

Gereisd met vrienden in november 2008

Tom, 7-10-2007

Uitzicht en service hotel:4 sterren dubbel en dik waard!

Hotel is rustig gelegen,maar met de auto kan je zeker een aantal leuke uitstapjes doen (Agrigento, Sciacca, Trapani,Eraclea Minoa, Palermo...) en krijg je zo toch een mooi stukje van Sicilië te zien! Ook Selinunte-dorp en de site zijn te doen te voet(dorp 4km,site 5km).

Regelmatige pendel naar het strand,maar te voet ook goed te doen.

Wij zijn eind september geweest,op dat moment was wel de animatie spijtig genoeg ver te zoeken.

Enige minpunt aan dit hotel vonden wij de receptie,zij hebben nog veel te leren,vooral talen(voornamelijk Italiaans,TOTAAL GEEN Engels,klein mondje Frans)!

Het eten: buffetvorm,maar toch elke dag veel variatie!

Personeel zeer vriendelijk!

Ons verblijf in dit hotel vonden wij ZEER aangenaam!

Gereisd met partner in september 2007

Tom, 7-10-2007

Uitzicht en service hotel:4 sterren dubbel en dik waard!

Hotel is rustig gelegen,maar met de auto kan je zeker een aantal leuke uitstapjes doen (Agrigento, Sciacca, Trapani,Eraclea Minoa...) en krijg je zo toch een mooi stukje van Sicilië te zien! Ook Selinunte-dorp en de site zijn te doen te voet(dorp 4km,site 5km).

Regelmatige pendel naar het strand,maar te voet ook goed te doen.

Het eten: buffetvorm,maar toch elke dag veel variatie! Lekker!

Personeel zeer vriendelijk!

Ons verblijf in dit hotel vonden wij ZEER aangenaam!

Gereisd met partner in oktober 2007

Lieve, 7-6-2007

Wij gingen in het voorseizoen. Rustig op dat moment, maar begin juni plots veel drukker. In de drukte was hotel veel minder aangenaam.Nieuw hotel in typische bouwstijl. Verzorgde kamers,maar jammer genoeg niet degelijk afgewerkt (waterleiding die bleef fluiten,loshangende panelen).Mooi en verzorgd zwembad, ook bar voorzien,maar in het voorseizoen worden vele voorzieningen niet aangeboden(bv.geen uitstapjes, nauwelijks een pendel naar het strand),hoewel dit ons op voorhand niet gemeld werd.Ideaal hotel als je over een auto beschikt en in het voorseizoen gaat,maar verder is er echt niets in de omgeving.Zee bevindt zich zogezegd op 800m,maar is zeker een half uur stappen.Historische site van Selinunte op 2,5 km,maar is in werkelijkheid zeker 10km.Het grote minpunt is de geïsoleerde ligging,waardoor we te weinig te zien kregen van het mooie Sicilië.
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel All Roses Club Resort Valle Selas in Selinunte-Castelvetrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel All Roses Club Resort Valle Selas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel All Roses Club Resort Valle Selas scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.