8,3

4 reviews over Hotel Borgo San Rocco in het Nederlands

Arendsnest

michelemb5, 2-7-2017

Gevaarlijke, smalle ( 1.80),steile weg naar het hotel, wij waren bang om onze huurwagen te beschadigen, niet geschikt om excursies te maken.

Vriendelijk onthaal aan de receptie en Vittorio de eigenaar kwam ons elke avond begroeten en liet ons wijn proeven.

Het diner was voortreffelijk en zeer lekker maar geen keuze van de wijn, de garçon zei ons vandaag is het die wijn er was geen andere en die fles was duur 34euro!

De kamers waren eenvoudig, de badkamer zeer klein en het ontbijt was basic, dit is geen 4 sterrenhotel.

Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Ongeëvenaarde parel, sinds reizen (14 jaar)

Bernardina Sciarone, 25-2-2017

Wanneer we er precies waren (al 2x) weet ik niet meer door geheugenverlies.

Maar dit is zo bijzonder! De vader van de eigenaar (Vittorio) liet ons proeven van wijn en eten (dit was niet op de rekening), de eigenaar was supervriendelijk, en tegen elke gast persoonlijk, evenals Francesca, die de receptie bevrouwde, nog nooit zo een vriendelijk, en betrokken receptioniste meegemaakt, ze omhelsde ons bij de tweede boeking,kamers supersoon en mooi, man bij zwembad super aardig, alle medewerkers waar wij mee te maken hadden waren, persoonlijk, betrokken, wilde alles voor je doe. Ik zou hier willen wonen, ware het niet dat ik in Nederland woon.......................

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel rustig en mooie omgeving

Sophie, 8-7-2014

POSITIEF:

- heel vriendelijk en behulpzaam personeel

- mooie, propere kamer

- lekker ontbijt en avondeten

- heel rustige omgeving

NEGATIEF:

- niet voldoende parasols en ligkussens aan zwembad

- gratis, maar heel slechte internetverbinding

- moeilijk bereikbaar

- veel muggen

Gereisd met partner in juli 2014

fantastisch hotel

naam naam, 16-6-2012

buitengewoon gastvrij. Prachtige ligging. mooie kamers prachtig zwembad . hotel eigenaren die betrokken zijn bij hun gasten.

De moeite waard!!

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Borgo San Rocco**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borgo San Rocco in Savoca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borgo San Rocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Borgo San Rocco scoort een 8.32 uit 10 op basis van 4 reviews.