Hotel Capo Rossello

6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capo Rossello bij:

3 reviews over Hotel Capo Rossello in het Nederlands

jeannette van maris, 17-10-2006

erg afgelegen hotel, vies strand, lijkt wel een vuilnisbelt, vies zwembad, lelijke hotelkamer zonder direct daglicht, rook erg muffig. wij hebben een rondreis gemaakt op sicilie en dit was echt het slechtste hotel wat erbij zat. kwaliteit eten was ook bedroefend. volgens mijn info zijn ze ook geen lid meer van de charme hotels op sicilie. kortom geen aanrader zeker niet voor een langer verblijf want je zit erg afgelegen.
Gereisd anders in oktober 2006

mieke reyniers, 17-10-2005

het hotel is netjes en proper ! erg lekkere italiaanse keuken !! vriendelijk personeel !!

maar het is een muizenval !

een taxi komt niet vanuit agrigento, het is te ver

een bushalte voor het openbaar vervoer ? eerst enkele km de berg op en dan maar hopen dat de bus komt

je moet wel ter plaatse in het hotel een all inn boeken als je maar half pension hebt want in de maand mei was er niets niets te zien geen winkeltje, geen stuk brood geen stuk kaas of worst te koop

de all in is zeer summier wat lunch betreft maar de hapjes bij het zwembad overheerlijk !

voor ons is dit een luie vakantie geworden voor het eerst in ons leven

zelfs na wandeling van 2 1/2 uur naar het volgende vissersdorpje stonden we voor een gesloten deur

in het voorjaar en het najaar lijkt men daar nog niet te beseffen dat er ook toeristen rondlopen !!

Gereisd anders in oktober 2005

chris bellens, 31-5-2005

hotel nauw verbonden met de belgische groep intercomfort. vriendelijke personeel, ruime propere kamers, lekkere plaatselijke keuken, meestal in buffetvorm.GROOT MINPUNT: er is niets in de buurt, geen winkel, geen boulevard, 1 bar op het (niet schoongemaakte) strand. Mits het huren van een auto is het wel een leuk hotel om de zuidkust te ontdekken
Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capo Rossello bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capo Rossello in Realmonte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capo Rossello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Capo Rossello scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.