Hotel Artemisia Resort ***

Hotel Artemisia Resort
Artemisia Resort
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Artemisia Resort bij:

2 reviews over Hotel Artemisia Resort in het Nederlands

Kleinschalig en persoonlijk

Gerrie H, 7-5-2017

Mooie kamers in zelfstandige gebouwtjes op het landgoed. Je buitendeur komt dus niet op een duffe donkere gang uit, maar je kijkt naar de mooie tuin. Goede bedden en een zithoek waar we 's avonds met onze vrienden konden genieten van een heerlijk Siciliaans wijntje.

s 'Morgens een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit en allerlei zoetigheden van koekjes tot taarten. Versgebakken volgens streekrecepten met als gevolg dat je te veel snoept.

Voor het diner kun je hier niet terecht en kun je naar restaurants in de omgeving. Ook is er de gelegenheid om eten te laten komen van een nabijgelegen restaurant. Wij hebben dat een keer gedaan en ze hebben voor ons keurig de tafel gedekt en gezorgd voor een passende wijn.

Ragusa is een leuk stadje om doorheen te slenteren, maar Siragusa is werkelijk de moeite waard zoals ook de barokstad Noto. Verder hebben we genoten van het voorjaarzonnetje op een terras op de boulevard van Marina di Ragusa

Gereisd met vrienden in april 2017

super mooie ervaring

Dirk van driessche, 20-5-2012

hotel artemisia resort voldoet aan al onze verwachtingen, uitmuntend en zeer verzorgd ontbijt,ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel,proper, geen enkele negatieve opmerking , ci vediamo !!!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artemisia Resort in Ragusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artemisia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Artemisia Resort scoort een 9.22 uit 10 op basis van 2 reviews.