Matig

1 review over Vakantiehuis Case Vacanza Bellavista

Fik ikke det vi betalte for !!

Bloss, 26-3-2013

Vi valgte Case Vacanze Bellavista pga. pool, wi-fi og at opholdet var incl. morgenmad. Poolen og lokalet til morgenmad var ikke færdigbygget ( ville tidligst være færdigt 14 dage efter at vi havde forladt stedet ) og wi-fi virkede ikke. Fik dog på dag 2 efter MEGEN diskussion udleveret en internetpind. Fik første morgen bragt morgenmad til lejlighed bestående af 2 spsk kold faffe og 3 flødekager. Efterfølgende morgener fik vi tørt brød. Vi klagede og ejeren blev ubehagelig ! Ingen rengøring i 4 dage. Forestil dig hvordan lyse klinker ser ud når man går rundt på en byggeplads ! Bad om en rulle toiletpapir, det fik vi aldrig. Sjældent et øje at se. Personalet kunne kun ganske få engelske ord. Vi rejser 6-8 gange om året i hele verden og har ALDRIG oplevet lignende behandling.

Lejligheden var meget flot indrettet, der var lækre møbler på balkonen og en dejlig udsigt.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Case Vacanza Bellavista in Porto Empedocle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Case Vacanza Bellavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Case Vacanza Bellavista scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.