Appartement La Gardenia **

8,3

3 reviews over Appartement La Gardenia in het Nederlands

fantastisch

ien, 26-7-2010

3de overnachtingsverblijf tijdens een rondreis door Sicilie. Hebben hier 2 nachten door gebracht.

Geweldig ontvangst, bij de aankomst hing er een briefje voor ons dat we de sleutel uit het kastje mochten pakken en zelf een kamer uitzoeken. Waar maak je dat nog mee.

De eigenaren kookten 's avonds voor ons, daarna konden we gezellig blijven naborrelen als we de consumpties maar even noteerde en de volgende ochtend afrekende.

Mooi zwembad, lekker afkoelen en bijkomen na het (te voet!) beklimmen van de Etna.

Gereisd met partner in juni 2007

Edwin en Jeane, 20-9-2005

In augustus 2004 geweest. Mochten verblijven in het markante huis van de sympathieke gastvrije eigenaars. Schitterend uitzicht. Geen geschikte en/of interessante wandelomgeving.De omgeving wordt ontsierd door bouwvallige boerderijen. Wel een uiterst rustig vakantieverblijf. Het kleine dorpje Piedimonte heeft een goede betaalbare pizzeria, maar verder weinig te bieden.
    Gereisd anders in september 2005

Tom en Nettie, 17-10-2004

We zijn hier in juli geweest in de Etna boerderij, prachtig uitzicht zeer vriendelijke eigenaars (echtpaar), zeer goed eten. 's avonds kookten ze zelf het eten.

Al met al zeer goed een geweldige vakantie gehad. Een aanrader voor mensen die van een vakantie willen genieten in een rustige omgeving.

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Gardenia in Piedimonte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Gardenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Gardenia scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.