8,7

Uitstekend

6 reviews over Hotel Villa Trigona in het Nederlands

Gemoedelijke sfeer en eten wat de pot schaft

Erwin, 3-8-2017

Aangekomen bij de villa waren we verrast door de netheid van het terrein. We kregen een van de nieuwe kamers bij de villa. Eenvoudig en erg luxe vonden we het. Alles netjes afgewerkt en schoon.

Je kan elke avond aanschuiven en eten wat de pot schaft. Een ware ontdekking van de Siciliaanse keuken. Je krijgt 4 gangen geserveerd voor 25 euro inclusief (alcoholische) drank. Onze dochter van 10 at ook mee maar betaalde er niet voor.

Het terrein is groot en overal zie je fruitbomen staan. Het is de wandeling waard over het terrein.

Het zwembad is groot en er omheen zijn diverse zitjes in de schaduw. Heerlijk om te relaxen.

Eigenaar is erg gastvrij en spreekt een paar woorden Nederlands. Zo ook de andere medewerkers. Ze weten precies wat dat kleine beetje service inhoudt.

Het ontbijt is uitgebreid met verschillende gebakjes en andere lekkernijen.

Het is zeker de moeite waard om erheen te gaan.

Gereisd familie in juli 2017

heerlijke plek

Liza, 23-8-2014

Villa Trigona is een charmant hotel met echt Siciliaanse sfeer. Met vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was ruim, goed koel en met goede bedden. Vergeet niet mee te eten. Wij bezochten vanuit dit hotel de Villa Romana del Casale en Caltagirone.
Gereisd familie in juli 2014

Aardige B&B

Irwin, 15-7-2014

Het terrein van de villa is erg mooi. Een groot zwembad, wandelroutes, fietsen te leen, allemaal prima. Het ligt wel wat ver van Piazza Amarina, daar moet je eigenlijk met de auto naar toe. Onze kamer had een groot Ikea gehalte. Niet slecht, maar ik verwacht meer.
Gereisd met partner in juni 2014

Silicie ten top

Karin en René, 29-8-2011

Villa Trigona ligt aan de rand van het plaatsje Piazza Armerina en ademt gewoonweg de Siciliaanse sfeer. Vanaf het eerste moment voel je je thuis. De ontvangst door de gastvrouw en gastheer is overweldigend. Het ontbijt en diner wordt door de familie zelf verzorgt en is uitstekend. Niets is voor hen teveel. De lekkerste Siliaanse producten en wijnen worden aangeboden. Als je tijdens je vakantie een keer echt wilt genieten van lekker eten en drinken, rust en Sicilie wil proeven dan is dit een echte aanrader. Wij hebben genoten van Villa Tragona.
Gereisd met partner in januari 2010

Voortreffelijk gegeten!

Petra, 3-5-2011

Leuk om te zien hoe oma iedere gast in het Italiaans verwelkomt. Jammer dat ze alleen Italiaans spreekt. Het eten is super; ontbijt met gekookt eitje en verse jus. Avonddiner incl. wijn voor 27 euro pp. Heerlijk!!! Je wordt echt verwend hier.
Gereisd met partner in april 2011

Aanrader voor een rustige Italiaanse vakantie!

Arianne, 22-9-2009

Villa Trigona, een gastvrij onthaal en zeer attente gastvrouw en -heer. Helemaal in stijl gerenoveerd en ingericht. Ruime kamers. Uitstekend ontbijt en diner, die de familie voor je prepareert. Rustige omgeving, netjes, schoon, goede prijs/kwaliteitverhouding, ook voor het diner!
Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Trigona**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Trigona in Piazza Armerina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Trigona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Trigona scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.