Hotel Azienda Agrituristica Savoca

Hotel Azienda Agrituristica Savoca
Azienda Agrituristica Savoca

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Azienda Agrituristica Savoca bij:

3 reviews over Hotel Azienda Agrituristica Savoca in het Nederlands

4e hotel tijdens rondreis Sicilie

ien, 26-7-2010

Vierde "hotel" tijdens onze rondreis door Sicilie.

Omdat het 40 graden was, lekker af kunnen koelen in het zwembad. Het avondeten in het restaurant was een bijzonder ervaring voor de bediening omdat we de tafels en stoelen buiten hebben neer gezet onder een partijtent, want om met 10 gasten in een lege zaal te gaan zitten, vonden we niets.

Ontbijt was er erg karig.

Gereisd met partner in juni 2007

MK, 5-5-2008

Kamers stonken naar nat hooi, zwembad was zo groen dat je de bodem niet kon zien, ontbijt treurig en restaurant zo ongezellig dat we snel naar het stadje zijn gegaan. Dat ligt vlak bij, ongeveer het enige pluspunt.
Gereisd familie in april 2008

Joost van Koppen, 9-1-2008

Logeren bij de boer in een heerlijk rustige omgeving. Kijk dus niet raar op wanneer 's morgens om 5 uur een tractor start onder het raam van de slaapkamer. Ontbijt mag geen naam hebben (wat droge koekjes, jam en thee). Het avondeten is ook geen aanrader, ga lekker in Piazza Armerina eten. Zelf ben ik naar Il Fogher (iets ten noorden van Piazaa aan de weg naar Enna) geweest voor een echte exclusieve culinaire uitspatting. De kamers onder het zwembad zijn prima, maar de kamers op het erf een ramp. Afgezien van de tractor: geen airco, maar zelfs geen ventilator, wat in de zomer op Sicilie geen pretje is. Piazza Armerina is een levendig plaatsje en de Romeinse villa is gewoon prachtig. Het zwembad is mooi schoon en riant voor een dergelijk verblijf. De kamers zijn sfeervol ingericht en ruim, alleen zat ik 's nachts buiten een boek te lezen omdat het in de kamer bloedheet was.
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azienda Agrituristica Savoca in Piazza Armerina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azienda Agrituristica Savoca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Azienda Agrituristica Savoca scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.