Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Pallazzo Montevago in het Nederlands

Logeren in een paleis - prachtig!

D, 12-11-2012

Deze B&B is zo prachtig! Het is vroeger een paleis geweest en de eigenaar heeft het helemaal in zijn oude glorie hersteld. Je voelt je als een prins en prinses als je hier logeert. Wij hadden een hele grote kamer, wat meer een appartement was met 2 slaapkamers, keuken, eet- en woonkamer, badkamer en een gigantisch terras voor ons alleen. Het ontbijt is eenvoudig, maar de pastries waren zeer vers en heerlijk, goede koffie, yoghurt en sap van rode sinaasappels.

De B&B ligt midden in het centrum van Palermo, zodat het heel gemakkelijk is om de stad te verkennen. Wij hebben ons nooit onveilig gevoeld in de buurt, ook niet 's avonds.

Eigenaar is vriendelijk maar spreekt gebrekkig Engels. De wifi werkte niet goed, maar we mochten gebruik maken van de laptop van de eigenaar om op het internet te gaan.

Dus, zoek je iets heel speciaals in Palermo - verblijf hier!

Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Pallazzo Montevago in Palermo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Pallazzo Montevago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Pallazzo Montevago scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.