Vakantiehuis Al Castello

Al Castello

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Al Castello in het Nederlands

carole, 22-1-2007

Wij hebben deze accomodatie in juni 2004 geboekt. Bij aankomst bleek dat deze zgn prachtig gelegen accom schuin boven een tunnelbuis was gebouwd van de snelweg. Ook zeker niet kind vriendelijk. Naast de voordeur was direct een steil pad naar beneden. Gevaarlijk voor ons zoontje van (toen)2,5 jaar oud. Het balkon was niet veilig. Kleine kinderen kunnen makkelijk door de ruimtes tussen de afrastering kruipen/klimmen op een hoogte van 2 a 3 meter. We hebben direct een klacht ingediend. Het alternatief was naar de (ongezellige)camping beneden in Oliveri. Omdat we in het voorseizoen waren, konden we gelukkig via een andere organisatie naar een geweldig leuke stek. We hebben foto's van de accomodatie Al Castello gemaakt omdat wij de advertentie van deze aanbieder misleidend vonden. Na veel schrijven en bellen kregen we uiteindelijk 10% van onze reissom terug. Nooit meer naar Al Castello/Oliveri en nooit meer via deze aanbieder.
      Gereisd familie in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Al Castello in Oliveri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Al Castello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Al Castello scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.