Hotel Splendid La Torre ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Splendid La Torre**** bij :

1 review over Hotel Splendid La Torre in het Nederlands

Ligt prachtig op de punt van de baai

Madeleine, 15-11-2009

Het hotel ligt helemaal aan de punt van de baai in Mondello. Met een kamer aan de zeekant heb je een prachtig uitzicht over de baai. De kamers zijn prima en ruim met balkon. Ik was er in Juni en zowat elke dag heb ik een bruiloft meegemaakt. Met mijn kamer pal boven de entree naar het terras en restaurant had ik met open balkondeur wel wat overlast maar je ziet ook wel wat. Zwembad is prima maar aan het eind begint het openbare zwembad en dat is nogal druk in de zomer (in Okt is het leeg). De bus (beginhalte) naar Palermo is pal naast het hotel. Het hotel komt wat zakelijk over, er is verder weinig te beleven maar in Modello zijn er tentjes zat.
Gereisd met vrienden in juni 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid La Torre in Mondello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid La Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Splendid La Torre scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.