Hotel Bugilfezza ***

Bugilfezza

Matig

1 review over Hotel Bugilfezza in het Nederlands

Paul, 14-1-2008

Na lang zoeken in het het donker vonden we een klein bordje verstopt langs de weg. Eenmaal binnen snel gaan slapen, in een prima kamer, helaas zonder airco.

De volgende morgen een redelijk ontbijt genoten, echter waar zijn de andere gasten? Aan de rand van het zwembad wordt alles duidelijk, we zijn de enige gasten in het hotel. Niet gezellig natuurlijk, helemaal jammer dat de eigenaresse al het personeel naar huis stuurt omdat het zo rustig is. Ook wel logisch maar omdat ze zelf niet kan koken had ze de kok beter kunnen laten blijven. (op een runderlap of een omelet voor de lunch zit ik namelijk niet te wachten, meer kon ze niet.) Terwijl toen de kok terug was aan het einde van onze vakantie erg lekkere pastagerechten op tafel kwamen!

Als je dan tijdens de siesta per ongeluk ook nog eens de buitendeur in het slot laat vallen blijk je voor een uur buitengesloten van het complex te zijn!!!

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bugilfezza in Modica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bugilfezza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bugilfezza scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.