Hotel Hopps Hotel ****

8,2

76 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad.

Lisanne Bons, 16-10-2017

Het is een heel fijn Hotel. Personeel is super aardig en behulpzaam. De locatie is top. Je bent zo bij het strand en het centrum. Het centrum is gezellig en goed overzichtelijk. Voor uitstapjes moet je echt een auto huren. Het openbaar vervoer is vanuit hier minder goed geregeld en ben je heel lang onderweg. Het eten is het hotel ervaarde wij als iets minder. Vooral de kinderen vonden het niet zo lekker. Er is wel naast de eetzaal een Pizzaria in het hotel waar je gebruik van kan maken dus de kinderen hebben iedere dag wel een pizza gegeten. Voor een weekje geen probleem en we zijn er ook op uit gegaan en onderweg gegegeten. Het is trouwens geen verwarmd zwembad. Het is in oktober echt te koud om met een baby/ peuter/ dreumis het zwembad in te gaan
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Een heerlijke vakantie gehad!

Debby en Domenic, 1-10-2017

Samen met 2 vriendinnen heb ik een geweldige week gehad op Sicilië in Hopps hotel. De all-inclusive formule was eenvoudig maar zeker voldoende. De kamer en het zwembad waren ook prima. De sfeer was goed en de pizza's, hamburgers en toetjes in het buiten restaurant waren perfect (thnx Dominic). In het stadje Mazara del Vallo kun je ook nog lekker en goedkoop uit eten bij één van de vele restaurantjes.

Als extra stonden er bij aankomst croissants klaar en konden we bij vertrek om 04:00 uur ontbijten. Top!

Wil je naar een groter strand dan kun je met een toeristisch treintje voor € 1,00 p.p. heen en weer naar Lungoro Fata Morgana Beach. En wil je naar een ander stadje dan ga je voor € 3,10 met de trein naar Marsala. Een leuke stad waar je goed kunt winkelen en met een mooi historisch centrum.

Let bij het boeken alleen even op dat je een kamer boekt met balkon want de standaardkamer heeft geen balkon.

Dus conclusie: perfecte vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

hotel doet zijn best

s.vdvelden, 30-9-2017

voor het lage bedrag wat je betaald mag je niet veel verwachten. Je hoeft geen honger te lijden en alles is netjes. Het zwembad vonden wij fijn en de medewerkers zijn aardig. Verder zitten er eigenlijk alleen nederlanders, heel het vliegtuig werd naar dit hotel gebracht. Wij zullen hier noooooooit meer heen gaan , maar dat heeft meer met de plaats mazzara del Vallo te maken. Wat een verschrikkelijk gat is dat! Behalve de goede ijssalon niks maar dan ook niks te beleven. 1 winkelstraat en die is om 20.00 u dicht. Wij hebben een auto gehuurd en zijn naar cefalu , Taormina en Agrigento gereden en hebben daar nog hotels geboekt , zodat we toch nog een leuke vakantie hadden. Sicilie is in principe een mooi eiland, maar Mazzara del Vallo is 1 vd slechtste plaatsen om te verblijven en is overal ver vanaf gelegen. Enige leuke optie is met de trein naar Marsala, daar de boot naar Favignana pakken en daar een dag op een scooter rond touren, dat hebben wij ook gedaan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hopps Hotel bij:

Prima hotel en gezellig stadje

Janny, 30-9-2017

Hopps hotel is een prima verblijf, grote en schone kamers, dagelijks schone handdoeken, geen handdoeken service bij zwembad of strand, vriendelijk personeel en gevarieerd menu naar prijs/kwaliteit verhouding behalve ontbijt, daar was geen variatie in maar dat is Italiaans. Zwembad genoeg bedjes, bar bij zwembad met drankjes beperkt anders met bijbetaling.Na 22.00 uur drankjes tegen betaling wat vervelend is voor de gasten en het animatie team want dan loopt het vaak leeg. Strand prima, op loopafstand, bedjes worden keurig voor jou neergezet en drankjes bij de ananas kar. Het stadje is erg gezellig, veel bezienswaardigheden, lekkere restaurants en uiteraard voortreffelijke gelaterias met grote keus aan ijs, hapjes en drankjes. Uitjes met de trein prima te doen, b.v. Marsala en Trapani. Palermo met de tour.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch- Claudio en Lisa - bedankt!

J. van Brussel- Zwolle, 24-9-2017

Fantastische prijs- kwaliteit verhouding, personeel en animatie zijn TOP! Daarnaast zijn Claudio en Lisa perfecte gastheer en gastvrouw. Mazaro leuke plaats met veel activiteiten, mooie architectuur, kunst en heerlijke steegjes en winkeltjes. Auto huren en Marsala, Trapani en Corleone bezoeken. Komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk hotel, perfecte ligging!

Bas, 23-9-2017

Hopps is een super fijn hotel, de kamers zijn ruim en het ontbijt is prima. Mazara del Vallo een heel leuk stadje is.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

een zeer geslaagde vakantie,

vink, 16-9-2017

de mensen die niet tevreden waren moeten niet zeuren,wij vonden alles perfect.eten personeel animatie team allemaal petje af,hele goede bedden,en kamer perfect,ze klagen over dit en dat ,moeten ze naar een ander land gaan.ga zo door,wij komen zeker terug.een lekker relaxe vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Heerlijke vakantie gehad

Iris, 16-9-2017

Samen met mijn vriend een week in het Hopps hotel verbleven.

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad, ontzettend schone kamers, mooi zwembad waar genoeg bedjes waren, en zo niet, werden er nog wat bedjes bij gezet.

Eten was lekker, iedere dag meerdere keuzes, soms wel hetzelfde, maar dat vonden wij niet erg omdat we het lekker vonden, ook regelmatig lekker bij de pizzeria gegeten.

Stadje was erg mooi, zijn er elke dag wel even op uit geweest, en lekkere ijsjes gegeten.

Ook een dag tocht naar Palermo gemaakt met de excursie van touroperator, was ook super, echt de moeite waard.

Super vriendelijk personeel, stonden altijd voor je klaar, leuk en enthousiast animatie team.

Enige min punt vond ik de drankjes, waren alleen koolzuur houdende drankjes, dus voor mij was er alleen water, maar bij de supermarkt gewoon om de hoek, zelf wat drinken gekocht, dus dat ''probleem'' was ook snel opgelost.

Helaas ook een hoop geklaag gehoord, wat dit hotel echt niet verdiend, maar dat kan ook niet anders, met zoveel Nederlanders bij elkaar, deze mensen moeten echt alleen nog naar 5* hotels gaan....

Johan-Gerrit-Ineke-Dineke, 15-9-2017

2 weken in hotel Hopps geweest, prima lokatie! kamers zijn schoon, elke dag schone handdoeken, eten is goed in buffetvorm en de mogelijkheid om zowel in restaurant of pizzeria te eten, vriendelijk personeel, manager Claudio en assistente die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken, stadje is mooi, en er is veel te bezichtigen, ook zijn er leuke plaatsjes in de buurt zoals Marsala (markt op dinsdag) en Trapani, je kan daar met de trein naar toe, aanrader is wel om een auto te huren (via internet in Nederland ivm prijs ter plaatse) zodat je dan ook bv Corleone, Castelveltrano, Agrigento en de verdere bezienswaardigheden (die via touroperator wat prijzig worden aangeboden) te bezoeken, aanrader voor hotel en touroperator is dat er veel meer info over Mazzara zelf zou kunnen worden gegeven, prijs-kwaliteit verhouding is verder prima, dus een aanrader voor een gevarieerde strand-zwembad-cultuur en relax vakantie, wij gaan zeker nog weer terug!

Geen 4 sterren hotel!

Reiziger, 14-9-2017

Eten slecht, eetzaal stinkt, zand bij het zwembad en dus ook in het zwembad, gehorige kamers....het is het allemaal net niet!! Alleen ontbijt gebruikt terwijl je all inclusive boekt. Veel niet inbegrepen zoals cola light, tonic en alles uit postmix...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hopps Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hopps Hotel scoort een 8.16 uit 10 op basis van 123 reviews.