7,5

48 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Beter dan verwacht

Sven, 16-8-2017

Na het lezen van de reviews hier waren we met een klein hartje vertrokken. Er werd geschreven dat mijn zeer lange tijd moest wachten om in te checken. Lijkt me ook meer dan normaal als het volledige vliegtuig naar eenzelfde hotel gaat. Met als gevolg een wachtrij aan de check-in die nog behoorlijk vlug vooruit ging. Kamers zijn zeer proper, dagelijks worden deze schoon gemaakt. Enkel ons bed viel wel erg tegen, dit was zeer hard.

Ook werd er geschreven dat er veel zand in het zwembad lag. Lijkt me normaal als je je kinderen niet fatsoenlijk opvoedt en hen laat inspringen met zandvoeten idpv ze eerst langs het daarvoor voorziene voetbad te laten gaan. Er waren er zelfs die durfde zandballen te maken en deze in het water te gooien. Tja, zegt meer over de ouders dan over het hotel. We hadden besloten om elke dag aan het privéstrand te liggen vanwege het overvolle zwembad, gevuld met vooral kinderen. De stoelen en parasols werden voor je klaar gezet en je kon heerlijk afkoelen in het kristal heldere zeewater (wat wel nodig was met temperaturen meer dan °40C).

Het eten viel wat tegen. Ontbijt was naar behoren, lunch en diner was vaak hetzelfde, of de ingrediënten werden in een andere vorm geserveerd (bv courgette gekookt, dan gegrild of dan gepaneerd). Ik denk dat de Sicilianen zich beter bezighouden met vis dan met vlees. Vis was heerlijk, vlees was niet te eten, of keihard of kurkdroog bereidt. Pizza's en burgers waren top! All inclusive kan beter. Jammer van de povere snacks om 16.00u. Ik had graag ook wat pannenkoeken gegeten :-). Drank wordt geserveerd in veel te kleine bekertjes waardoor je heel vaak terug naar de bar moet. Hierdoor is er ook zeer veel plastic afval volgens mij. De formule duurt ook maar tot 22.00u terwijl de animatie langer duurt.

Het stadje zelf is prachtig. Je kan op heel wat plaatsjes heerlijk eten. bv bij Jeanine. 50 meter naar links van het hotel wandelen. Top restaurant!

valt erg tegen

Marcel, 15-8-2017

Gerenoveerd hotel, zou 4 sterren moeten zijn maar is het echt niet. Ontbijt redelijk, maar vooral als je erg vroeg komt. Wordt lang niet altijd bijgevuld. Lunch en diner in buffetvorm maar erg eenzijdig en niet smakelijk. De bakken lijken al uren terug te zijn klaargemaakt en is dus veel te gaar. Je kunt ook in pizzeriagedeelte eten, pizza of broodje hamburger of hotdog, dat is betere kwaliteit. All inclusive formule hadden we anders voorgesteld. Snacks stelt echt niets voor en alleen prik alles uit automaat. Hele dag door herrie rondom het zwembad van animatieteam wat uit de speakers schalt.

We hadden geboekt ivm goede ligging direct aan strand maar bleek kort voor vertrek afgekeurd en strand werd verplaatst naar 500 mtr verderop. Was dus tegenvaller. Wel op strand bedden en parasol voldoende beschikbaar.

Plaatsje zelf is leuk met historisch centrum. Goede ijsbar vlakbij. Verder in omgeving weinig te doen. Omgeving zelf ook niet heel mooi. Andere kant van sicilie schijnt mooier te zijn.

Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2017

Mooi familie hotel niet echt voor stellen

Mark, 15-8-2017

Mooie stad mazara del vallo. Nog niet echt op toeristen ingesteld.

Hotel hopps eerder 2/3 sterren als 4. Eten zeer matig. Staat 16 tot 17 snacks. Dat bestaat dus uit een paar borrel noten en popcorn. De pizza s zijn er wel goed.

Voor familie met kinderen prima hotel met animatie. Wij als stel kwamen een beetje voor rust. Dit was niet echt gelukt! Vanaf smorgens torlt Savonds animatie met keiharde muziek. Dat zelf mensen naar de kamer gingen dat kan niet de bedoeling zijn.

Dranken komen uit een automaat dus kwaliteit is slecht voor 4 sterren. Hadden balkon bij geboekt voor 50€ pp. Stond maar 1 stoel op, gevraagd voor nog een stoel. Dat kon helaas niet. Al met al geen aanrader

Fijne vakantie!

lisa, 14-8-2017

Hopps hotel is een prima hotel dat net zijn deuren heeft geopend. Het personeel en de directeur zijn heel vriendelijk, mochten er klachten zijn word hier naar geluisterd en een oplossing voor gezocht.

De kamer word elke dag schoongemaakt. Bij ons werd alleen niet elke dag het bed verschoond, maar dat was voor ons ook geen probleem.

Wij vonden het eten in de het hotel niet altijd geweldig, dus dan gingen we maar uiteten. Je kunt in het dorpje echt heel lekker uiteten.

Het strand ligt op nog geen 10 minuten lopen even als het dorpje. Het strand word prima onderhouden en de bedjes worden klaargezet als je het strand op komt lopen. Mazara del vallo is een rustig dorpje en het is nog niet toeristisch, iets wat wij wel heel fijn vonden. De mensen uit het dorpje zijn ook heel vriendelijk. Dichtbij het hotel zit een hele goede en lekkere ijssalon! Dit is zeker een aanrader om daar naar toe te gaan!!

Verder hebben wij genoten van deze vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad in heerlijk hotel

Jip, 13-8-2017

Het hotel is helemaal goed! De prijs/kwaliteit-verhouding is meer dan goed. Wat fijn was was het aardige personeel, het mooie zwembad (met het zand doet het tropisch aan) & de pizzeria die heerlijk eten serveerde ! Ook het gewone restaurant had altijd volop keus. Het strandje is makkelijk te bereiken, fijn om te voet naar het centrum te kunnen lopen, luxe! Mazara del Vallo is een mooi stadje. We komen zeker nog eens terug hier!

Super vakantie! Zelf gemaakt

Roel, 12-8-2017

Werkelijk een super vakantie gehad, maar we hebben het wel zelf moeten maken. Hotel Hopps is een gerenoveerd hotel met een 4-sterren indicatie. Op papier voldoet het hotel inderdaad, maar in werkelijkheid mag het deze waardering - naar onze mening - nog niet hebben. Hotel is gerenoveerd en nog niet "klaar" voor grote aantallen bezoekers. Beoogde privé strand en water paradijs gesloten. Geboden All Inclusieve concept sluit niet aan op ons vakantie gevoel. Geboekt via touroperator (alleenstaande ouder vakantie). De prijs kwaliteit verhouding is compleet zoek. Touroperator rekent (ook volgens reisgenoten) een bedrag wat buitensporig hoog is. De directie van Hopps (Cloudio & Irene) heeft - na gesprekken - absoluut haar best gedaan onze vakantie te doen slagen. Van touroperator hebben we na verschillende gesprekken nooit meer iets vernomen. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Lees voor het boeken de reviews en speur internet af.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk

Cindy, 11-8-2017

Na een avond voor vertrek de negatieve ervaringen hieronder te hebben gelezen werd ik wel een beetje bang maar zelf hebben wij deze vakantie echt heel anders ervaren.

Nee het is geen Turkije maar eerlijk gezegd was dit veel leuker. Het eten was minder maar prima te doen. De lokale bevolking echt super lief en heel behulpzaam en doen hun best om je te begrijpen en super schoon. Meer een goed drie sterren hotel waar het personeel aandacht voor je heeft en dat heb ik dan toch liever dan een mooi hotel zonder persoonlijkheid.

Mazara Del Vallo is echt een heel mooi eiland waar genoeg te zien is als je de moeite neemt om lekker te wandelen of huur een auto, fiets of scooter en ga eropuit. Links van het hotel heb je de kermis en markt in de avond en rechts het dorp met zijn authentieke sfeer en heel veel winkels en restaurants waar je voor weinig heerlijk kunt eten, wel even naar de Engelse kaart vragen wanneer je geen Italiaans spreekt.

Het hotel zat vol Nederlanders wat eigenlijk best wel heel gezellig was. De directeur van het hotel staat open voor suggesties en verbetering. Ook de touroperator heeft het weer goed geregeld maar wij misten wel wat meer informatie over alles wat er in de nabije omgeving te doen was zoals de markt en kermis maar verder verliep alles echt weer op rolletjes.

Het enige wat wij wel gemist hebben is een waterkoker in de kamer.

Wij gaan hier zeker terug komen want het was een vakantie waar je echt van bijkomt!

Heerlijke vakantie !

Simone Carter, 8-8-2017

Wij hebben genoten van onze vakantie in hotel Hopps. Prima verhouding prijs/kwaliteit. Het eten was prima. Verwacht echter niet de luxe van een allinclusive als in bv Turkije , maar dat mag je ook niet verwachten voor de prijs die wij betaalden. Een kamer met balkon is aan te raden. Kamer was schoon en iedere dag werden de handdoeken verschoond. Het personeel was erg vriendelijk.

Ook op het strand was er vriendelijk personeel aanwezig.

Mazara is een mooi en gezellig stadje met leuke winkels en terrasjes waar het savonds goed vertoeven is.Tijdens onze vakantie zijn wij bestolen. Dankzij de zeer goede hulp van de hotelmanager Claudio, Irene en de hostess van touroperator heeft dit gebeuren onze vakantie absoluut niet negatief beïnvloed! Zij hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat wij gewoon konden genieten van onze vakantie. Top! Dank hiervoor!

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel met potentië, staat in de kinderschoenen

Coen, 4-8-2017

Italië en dus ook Sicilië is geen land om all inclusive op vakantie te gaan.

Sicilië is relatief goedkoop en wat maken ze daar heerlijk eten.

Hotel Hopps:

De ligging heeft een goede uitvalbasis. Vanuit het hotel dat in Mazara Del Vallo ligt ben je met 10 minuten in het centrum. Het centrum heeft een heerlijke en plezierige uitstraling waar je heel goed kunt eten en drinken. In de avond is het heel levendig en er zijn weinig tot geen toeristen.

Vanaf het hotel loop je in 10 minuten naar het station. Daar kun je de trein pakken naar Marsala en Trapani (echt een aanrader).

De service in het hotel is fijn en goed. Een ding vond ik opmerkelijk, de handdoeken werden niet verschoond terwijl ze op de grond lagen. Toen ben ik nieuwe handdoeken gaan vragen, die kwamen ze netjes brengen. Helaas waren deze al gebruikt en dus vies!

Heel vriendelijk personeel :)

Prijs/kwaliteit. is oke

Ik vond het eten matig.. maar nogmaals, ik zou nooit meer all inclusvie gaan zitten. Simpel weg omdat het eten in de restaurants heerlijk is en vrij goedkoop.

Kamers: Prima, 1 nadeel, het is er heel gehorig. Je hoort direct als mensen niet stil zijn op de gang.

De animatie snap ik niet helemaal.... Die begint om 22.00 uur en stopt om 24.00 uur.... Voor veel kinderen is dit erg laat. De muziek dendert door het gebouw de kamers is. Dit vond ik vrij hinderlijk.

Doordat we weinig in het hotel zijn geweest hebben we het vol kunnen houden. Anders zouden we een andere accommodatie hebben gezocht!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super fijne tijd gehad in mooi hotel!

Jorien, 3-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in een mooi, goed verzorgd hotel.

Eten, zwembad, Mazara del vallo, het vriendelijke personeel en met het treintje naar mooie stranden gaan,alles was fijn. We komen zeker weten nog een keer terug.

Gereisd familie in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hopps Hotel**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hopps Hotel scoort een 7.51 uit 10 op basis van 64 reviews.