Hotel Carasco ***

Hotel Carasco
Carasco
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carasco bij:

1 review over Hotel Carasco in het Nederlands

David Kooijker, 14-2-2008

Magnifieke ligging tegen de rotsen! Tien min lopen naar centrum Lipari. Kamers met zeezicht zijn geweldig! De service was voortreffelijk (ik had wel als voordeel dat ik italiaans spreek) de obers zijn UITERST vriendelijk maar spreken geen woord over de (provincie)grens. De kwaliteit van het eten was geweldig! De eerste week vond ik de keuze die men bood ietwat summier, daar kwam na een paar dagen verandering in, het hoogseizoen ging langzaam beginnen. De kwaliteit van het eten is uitmuntend. Het ontbijt is goed, niet heel spectaculair.

Onze badkamer was net vernieuwd. Erg mooi met lekker bubbelbad. De bedden zijn voorzien van houten platen onder het matras, welke wij hebben laten verwijderen. Bedden krijgen van mij een dikke onvoldoende.

Zwembad met zout water! Men heeft een trap naar zee en enkele ligplekken met ligstoelen.

Overigens heeft het hotel betere tijden gekend, maar men was druk (grondig) aan het renoveren!

Oud meubilair, lelijk schilderwerk (buiten) maar top kelners!!

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carasco in Lipari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carasco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carasco scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.