Vakantiehuis Villaetna

Vakantiehuis Villaetna
Villaetna
7,5

2 reviews over Vakantiehuis Villaetna in het Nederlands

Fantastische ligging, maar afgelegen!

Gert en Thea, 23-10-2010

Mooi (afgelegen) vakantiehuis in de bergen op Sicilië, met prachtige uitzichten op de Etna en de Ionische zee. Hartelijke ontvangst door eigenaar met een hapje en een drankje. Op het oog leuke inrichting, maar oud en niet echt comfortabel. Huis zou ook eens goed schoongemaakt moeten worden, veel spinnenwebben, stofdraden etc. Prima bed! Helaas troffen wij het niet met het weer en waren daardoor wat meer op het huis aangewezen en dan vallen allerlei zaken meer op, dan wanneer je veel buiten vertoeft. De TV met sattelietverbinding werkt echt niet!
Gereisd met partner in oktober 2010

Prachtig gelegen ruime villa.

Hans de Graaff, 14-4-2010

De villa heeft een prachtig uitzicht over Ionische zee en Etna.

Het huis is zeer ruim met een mooi terras, prima keuken, maar een zeer krappe douche. We waren er in het vroege voorjaar, dus de avonden waren fris, maar de twee gaskachels waren ruim voldoende om een aangename warmte te geven. Nadeel van de fraaie ligging is dat je over een zeer smal bergweggetje, dat hier en daar erg slecht is, steeds naar boven en beneden moet. Gelukkig hadden we een huurauto, een eigen auto zou ik er liever niet aan wagen, maar schadevrij rijden op Sicilie is sowieso een kunst. De ontvangst door Paul was zeer hartelijk en we werden goed van eten en drinken voorzien op onze eerste avond. Ook de zeer vriendelijke buren, en eigenaren van de omliggende boomgaarden, Santos en Carmella, maakten dat we ons zeer thuis voelden.

Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villaetna in Granitti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villaetna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villaetna scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.