Appartement Villaggio Alkantara **

Appartement Villaggio Alkantara
Villaggio Alkantara
5,8

64 reviews over Appartement Villaggio Alkantara in het Nederlands

Zeer matig en niet voor herhaling vatbaar

Wouter, 15-8-2017

Het zwembad is prima, de pizza's in het restaurant lekker en alleen de manlijke receptionist is zeer vriendelijk. Verder volgt een lijst van minpunten;

Hele appartement is gedateerd (25 jaar), elektra-plaat brandwond gevaarlijk, stoelen bedden niet op te zitten en in te liggen, bed i.p.v. bedbank in de "woonkamer", inventaris armoedig, hebben zelf snijplank en groot mes gekocht en is bijvoorbeeld geen kurkentrekker, onvriendelijk personeel en niet behulpzaam. Bovendien stond op de website dat er 7 x per week werd schoongemaakt en verse handdoeken werden gebracht, bij ons is in 14 dagen 1 keer schoongemaakt op aanvraag en we hebben 3 keer schone handdoeken gekregen.

Wij zijn inmiddels redelijke wereldreizigers en weten "you het what you paid for", maar deze prijs/kwaliteitverhouding klopt niet.

Sicilië ja, touroperator voorlopig even niet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Never nooit meer!

BOR, 7-6-2017

Mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel, maar de appartementen zijn zeer Spartaans ingericht en echt niet meer van deze tijd.

De woonkamer bestaat uit een tafel met 4 stoelen en een piepklein keukentje waar ook nog eens een minimum aan keukengerei staat. Theewater koken in een pannetje, één glas voor koffie/ thee/ wijn/ frisdrank. Dat is toch niet 2017? Geen waterkoker/ magnetron of parasol voor op het balkon. Geen bankje waar je even lekker kunt hangen. Maar toch betaal je er wel een 2017 prijs voor.

Géén schoonmaak gedurende een week verblijf en 1 x schone handdoeken.

Ik beveel deze accommodatie zeker Niet aan.

Gereisd met partner in mei 2017

Alkantara Village

Henny F, 12-9-2016

Ruime appartementen met ruim balkon. Ruim opgezet park met een heerlijk groot zwembad.

Tennisbaan is helaas van asfalt maar ok voor een kort potje tennis.

Personeel is erg vriendelijk, kan goed engels en evt. probleempjes worden snel verholpen.

Alleen hier zou het ook geen slechte investering zijn van de hotelmanager om dopjes onder de stoelen en

tafels te doen, ivm geluid (zeer gehorig).

Je moet je alleen realiseren dat het afgelegen ligt. Strand circa 700m maar plaatsje zelf is 40 minuten lopen.

Vanaf de hoofdstraat kan je ook de bus nemen naar Giardini Naxos of Taormino.

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villaggio Alkantara bij:

Gunstige prijs, daardoor iets mindere kwaliteit.

Henri, 19-7-2013

De overnachtgingen waren niet duur, daardoor voldoet het aan de verwachting. Zwembad is uitstekend, mensen zijn behulpzaam, praten goed engels. Appartement was ruim, wel gedateerd. Het één en ander is aan vervanging toe, bedden zijn niet heel comfortabel. Voor de prijs kun je echter ook niet meer verwachten. Zo dramatisch als mensen hieronder beschrijven is het zeker niet. De prijs is laag, en daarme voldoet het uitstekend.
Gereisd met partner in juni 2013

Holt achteruit

pgj, 11-10-2012

Al vaker in dit appartement verbleven. Personeel receptie is onvriendelijk. Inrichting in appartement is armoedig. Dekens en kussen zijn niet schoon, appartement is niet schoon. Bestek te weinig voor 4 personen.
Gereisd met vrienden in september 2012

bijzonder geschikt voor de hele familie

Theo, 31-8-2011

Wij hebben ons veertige trouwdatum op sicilie gevierd

met kinderen en kleinkinderen , de jongste 6 maanden.

Wanneer men gaat vliegen zorg dat de baby vlak voor vertrek

wordt verschoond en gevoed word.

Wanneer men op sicillie is moet men ook een bezoek aan de etna brengen.

Op villagio Alcantara waren alle medewerkers vriendelijk en werden

al onze vragen onmiddellijk voldaan naar plaatselijke maatstaven.

.Sinds onze eerste vakantie kan voor ons sicillie niet meer uit ons

vakantieschema. Ook al kwam de kleinzoon van 4jaar als kolenboer terug

Villagio Alcantara houdt rekening met de gasten wat betreft de bouwwerkzaamheden.

Wat betreft de kookfaciliteiten als goede kok kan men op een pit

een maaltijd bereiden .Op twee pitten doe ik het voor acht personen

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Nooit meer zeer smerig

A.M.Vlasblom, 13-10-2010

Villagio Alkantara is de naam niet waard,zeker geen sterren,alleen sterren voor de slechte staat van bijna alles. keuken gerei nog vuil van vorige bezoekers,een keer per week verschoning van beddegoed ,handdoeken waren lakens wissel om de drie dagen ,apartement werd nooit schoongemaakt,ook de badkamer niet en het toilet ook niet,matrassen waren wel goed. Geen tv kamer,een keer ontbijt paar broodjes als eieren zo groot,bakje koffie voor de belachelijke prijs van € 12,50,afstand Giardini Naxos ruim een uur lopen,geen restaurantjes in de buurt,wel een supermarkt,al met al nooit meer Alkantara geenfatsoenlijke bank om s`avonds te zitten alleen keuken stoeltjes en buiten twee plastic stoelen die je eerst schoon moest maken anders plakte je eraan vast , dus verzin voor je hier aan begin
Gereisd met partner in september 2010

Goed voor groepen

WP, 30-9-2010

Niet direct naast de higlight van Sicilie maar wel dicht bij Taormina, Naxos, zee en mooi uitzicht op de Etna. Mooi zwembad, lekkere koffie en rustig park. De appartementen zijn verouderd en niet schoon, zelfs vlooien aangetroffen op bend en daardoor ook gebeten. Supermarkt in nabijheid. Voor groepen geschikt maar aan de hygiene moet iets verbeterd worden, het is gewoon niet schoon !
Gereisd met partner in september 2010

Prima plek

A.C. van Oort, 18-9-2010

Goede plek voor een groep, niet duur en als je zelf wilt koken......, en dicht bij mooi gedeelte van Sicilie
Gereisd met vrienden in september 2010

zeker geen onvoldoende waard

rianne, 5-9-2010

wij hadden hier op zoover de beoordeling gezien dus we gingen er met een gevoel heen dat het niet goed zou zijn, dan kon het alleen maar meevallen. nou dat deed het zeker. wij zijn tevreden. wij hadden een twee kamer appartement, die ik ruim vond. het zwembad was lekker ruim. voldoende ligbedden.

de ligging was voor ons ideaal. wij hadden een huur auto die konden we daar makkelijk kwijt en we konden zo overal heen. ook lopend waren de afstanden niet heel groot. 8 minuten naar het strand. 5 minuten naar de supermarkt, op zaterdag 5 minuten naar de wekelijkse markt en naxos centrum zo'n 20 minuten lopen.

de enige minpuntjes: het appartement is erg gehorig, het ontbijt was zeer matig en af en toe stonk het bij het zwembad naar afval wat buiten langs de weg stond.

maar al met al hebben wij het goed naar ons gehad!

Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villaggio Alkantara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Alkantara in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Alkantara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio Alkantara scoort een 5.75 uit 10 op basis van 66 reviews.