Hotel Villa Athena ****

4 reviews over Hotel Villa Athena in het Nederlands

Nooit meer.

vd Hoorn, 10-9-2009

Afbraak is het.

Slecht onderhouden.Stukken beton vallen naar beneden.

Gelukkig niemand gewond geraakt.

Het eten is ook bar en boos.

Gereisd met partner in september 2009

TOP DAKTERRAS !!

fam.stokkel Amstelveen, 4-11-2008

Geweldige accomodatie zijn net terug weekje naseizoen .Vraag een kamer op het dakterras (niet in de zomer = te warm) maar dan wel in voor of naseizoen.Geweldig eten in Baia Beach prima prijs/kwaliteit.
Gereisd met partner in oktober 2006

jessica, 19-10-2006

Tijdens onze rondreis op Sicilie hebben we in Villa Athena 4 nachtjes geslapen. Bij de eerste ontmoeting in het hotel was het ijs snel gebroken toen we Karin,de receptioniste, zagen. Wat een prachtig mens is dat...super!! Kamers zijn idd eenvoudig, maar t is schoon en dicht bij het strand. Eten in Sporting Baia was goed en vooral het (salade)buffet 'savonds. Obers zijn ook vriendelijk, een stukje vlees of een schepje pasta extra..geen probleem.

Gereisd anders in oktober 2006

Jacqueline & Rob, 25-6-2006

We hebben twee weken in dit hotel gelogeerd. Kamer is eenvoudig, maar schoon, geen minibar of koelkastje aanwezig. Uitzicht kamers zijkant slecht, voorkant redelijk, enkele met zeezicht. De receptie van Villa Athena is erg gastvrij en behulpzaam. Ook schoonmaak dagelijks prima in orde. Halfpension in het bijbehorende hotel Sporting Baia was erg goed, 3-gangen keuzemenu, veelal tussen vlees en vis. De ligging is ook perfect, vrijwel direct aan het zandstrand. We hadden een auto gehuurd, soms moeilijk te vinden parkeerplaats werd bij het hotel voor de gasten indien mogelijk geregeld. Kortom een prima hotel wat ligging, service en eten betreft.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Athena in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Athena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Athena scoort een 4.83 uit 10 op basis van 6 reviews.