Hotel Tysandros ***

8,3

9 reviews over Hotel Tysandros in het Nederlands

Gezellig en veilig.

Assie, 2-7-2017

Het was jammer dat wij geen upgrade konden doen bij aankomst,dus met drie personen in een soort inloopkast!

Na 10 min de slappe lach alles zo goed mogelijk in 1 klein kastje gepropt(3personen in een kamertje van 4 bij 4,klein raampje verder niks.Maar wij hebben een super vakantie gehad alles prima schoon,van linnengoed tot vloer wc douche enz!De airco was nodig en goed,het personeel behulpzaam(vrouwtje achter de balie super aardig,zij geeft goede tips enz)De ietwat vieze lucht die er af en toe was kwam uit het douche putje dus ff het water ff laten lopen 5 min de deur open en nergens meer last van.Wij hebben uiteindelijk een onwijs leuke vakantie gehad in dit hotel.De locatie is super strand voor de deur,bij de balie kun je een kortings kaartje krijgen voor het huren van strandstoelen en parasols.Aan de linker kant betaalde wij voor 3 stoelen en 2 parasols €10,- daar kunnen ze hier nog wat van leren !De zee is schoon Etna bijzonder gewoon doen prachtig veilig eiland met vriendelijke bewoners,wij gaan graag nog terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Great Hotel. Fantastisch ontbijt.

Giovanni Barbarino, 3-8-2016

Super schone kamers.  Fijn personeel die altijd behulpzaam is. De hoogste kamer was een beetje gehorig. We hadden geen last van uitgangsleven op de 5e verdieping. Prachtig uitzicht naar de zee. KAmer.met zeezicht. Grote waardering voor Ivana bij de receptie. Vraagje om een kop koffie tussendoor werd niet in rekening gebracht. Een soort thuis/familie gevoel. Giga ontbijt met veel fruit. Roer- en gekookte eieren . Worstjes of salami. Kaas - ham kortom een beetje vs Valk stjli We gaan zeker terug
Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel aan de boulevard

Anne, 22-6-2016

Het was een mooi hotel, de kamer werd elke dag schoongemaakt en het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was prima, een paar broodjes, cake, sap, yoghurt, verwacht geen uitgebreid ontbijt. Wij hadden een kamer met balkon en zeezicht. Blij met het balkon maar op de boulevard is het erg druk en dus veel geluiden van s'ochtends toch s'avonds. Ben je op zoek naar een rustige plek, dan is dit niet het geschikte hotel. Aan de boulevard heb je veel keuze uit restaurants en winkeltjes. Voor het hotel is een kiezelstrandje en loop je een paar meter verder (paar minuutjes) dan kom je bij het zand strand. Alle dagen was het erg rustig op het strand. Je kan met de bus voor 3,- retour naar het stadje Taormina. min puntje: Bedden waren heel hard dus niet erg fijn om op te slapen.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tysandros bij:

Goed hotel in het centrum

Van Soelen, 8-9-2015

in september 2015 zijn wij 9 dagen in hotel Tysandros geweest.

De kamer was klein maar redelijk schoon. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. Het uitzicht was geweldig, maar aan de boulevard zijn natuurlijk ook de bars en restaurants wat voor behoorlijk geluidsoverlast zorgde. Het ontbijt was goed. Werd goed aangevuld en keuze genoeg. Wat ik jammer van het strand vond waren de kiezels en stenen voordat je het water in was. Neem dus waterschoenen mee, dan heb je daar geen last van.

Giardini naxos is volgens ons vooral een plaatsje waar Italianen vakantie vieren en de plaatselijke bevolking ook flaneert op de boulevard. Wij vonden ook dat leuk om te zien. Al met al een heerlijke week met mooi weer

Gereisd met partner in september 2015

Super!

Inge, 27-7-2015

Het is een zeer goed hotel met erg vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Hotelkamers zijn perfect! Wel wat klein maar erg schoon en van alle gemakken voorzien. Kamers met zeezicht hebben een heerlijk balkon. Kamers worden elke dag netjes schoongemaakt. Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2015

- Uitstekende schoonmakers

- Kosteloos parasols gebruiken

- Strand dichtbij

- Veel restaurants langs boulevard

- Met de bus eenvoudig naar het mooie en gezellige Taormina

Verbeterpunten:

- In dit hotel hadden we de meest verschrikkelijke hotelkamer die we ooit hebben gehad. Kamertje was erg klein en er was alleen een piepklein raampje zonder uitzicht dat uitkwam op een soort nis tussen de gebouwen. Vaak kwamen de meest vieze luchten voorbij en zowel 's ochtends vroeg als 's avonds laat hadden we veel geluidsoverlast. Het bed was slecht, de douchekop was stuk etc etc. Helaas was er geen andere kamer beschikbaar waardoor wij ons 2 weken groen en geel geërgerd hebben aan de kamer, de stank en de herrie. Enige pluspuntje was dat de schoonmakers de oude troep brandschoon wisten te houden. De eigenaar zou zich moeten schamen!

- Over de boulevard van Giardini Naxos rijdt veel verkeer. Dit veroorzaakt een penetrante lucht van uitlaatgassen in het stadje.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prima locatie, vriendelijk personeel

erna wieland, 19-6-2015

Ligging van het hotel is prima, neem zeezicht! Vlakbij de bus en trein. Heerlijk uitgebreid ontbijt
Gereisd met partner in juni 2015

Ellen, 5-6-2015

Dit hotel is zo fijn qua ligging, bus en trein. Prettig tot zeer vriendelijk personeel. Zeer schone kamers en elke dag weer en oplettende kamermeisjes. Ontbijt is super de luxe en wordt door manager en personeel steeds aangevuld. Advies met uitjes of dingen uitpluizen. Attend op verjaardagen. Niks is te veel. 24 uur iand aan de receptie. Kluis op kamer. Genoeg handdoeken. Parasol gratis voor op het strand. Maar ik kan niks maar dan ook niks negatiefs zeggen over hotel, ligging en service. Een mooi hotel waar ik zeker naar terug ga. Het is er ook veilig op straat en amper lawaai. Kortom laat je betoveren
Gereisd alleenreizend in juni 2015

goede locatie!

Ferdi, 9-8-2012

Hotel Tysandros ligt in het hartje van Giardini Naxos aan de gezellige boulevard, waar je alle gezellige restaurantjes en barretjes kunt vinden. De kamers zijn schoon en netjes ingericht.
Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tysandros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tysandros in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tysandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tysandros scoort een 8.27 uit 10 op basis van 9 reviews.