5,7

Matig

7 reviews over Hotel Panoramic in het Nederlands

Fantastische plek!

Robin en Dorine, 20-8-2009

Super hotel! Wij waren erg geschrokken van de beoordelingen, die we pas lazen nadat we het hotel bij een reisbureau hadden geboekt.

Wij waren dan ook erg verbaasd toen we aankwamen en we uiterst vriendelijk werden ontvangen. Het personeel in het hotel waren erg aardig en behulpzaam. Wij zijn dan ook van mening dat het ligt aan hoe je je opstelt.

Wij zijn er 12 dagen geweest en sinds gisteren terug. We wilden direct een beoordeling geven wat we anders eigenlijk nooit doen.

Misschien is het hotel veranderd? Maar ook de ligging was perfect! We zijn één keer naar Taormina gegaan en daar met een kabelbaan naar beneden. Daar was het vreselijk!!! Vergelijkbaar met een dagje strand in Nederland als het boven de 25 graden is. En vanaf ons hotel hoefde je alleen de weg over te steken en je lag op een schitterend strand zonder kiezels en super schoon.

Oké de hotelkamer was best klein en de douche ook, maar je komt daar toch alleen om te slapen?!!! Het was schoon en de bedden lagen prima!

Gereisd met partner in augustus 2009

Werkelijk nooit meer!!!

Rob + partner, 9-3-2009

Sicilie is voor de Italianen, niet voor de buitenlanders. Dat merk je werkelijk overal. Dit hotel is sterk verouderd. De bediening is erg onvriendelijk (tegen de "buitenlanders"). De kamer was om te huilen. Wel kregen we na 1 dag zeuren een iets betere kamer. Geef ons maar het vriendelijke Griekenland of Portugal!

nooit meer,

patrycia, 26-10-2008

geen woorden voor ...heel erg slecht hotel,,slecht eten..afijn nooit meer

en zeker niet met kind van 3

Gereisd anders in oktober 2008

Dit nooit meer!!!!!!!!

Fam.van der Horst, 7-10-2008

Wij waren in dit hotel en hadden half pension geboekt.

Bij aankomst kregen we eerst een hele kleine kamer van zo'n 9 m2. De dag erna hebben we gevraagd om een grotere en die kregen wij op de vijfde verdieping met een prachtig uitzicht over de zee.

Het ontbijt kon je bijna blindelings pakken elke dag hetzelfde, kaas en ham, jam,pasta super zoete vruchtendrank, koffie thee, erg harde broodjes die je met een mes niet door sneed, verpakte bischuit.De hele week hebben wij geen fruit gezien.Een keer kregen wij koude koffie die later in de magnatron opgewarmd werd. Bij ontbijt moest men een lijstje aankruisen wat men s'avonds wilde eten, en dat was helemaal niks. we hebben er 1 keer gegeten en we kregen 1 kotelet met 8 frietjes die in de olie dreven. Zonde van de centen. De douch was super klein een douchbak van 60 bij 60 cm met een douchgordijn, alles was kletsnat en maar dweilen met de witte handoeken!!!!Wij vinden dit echt geen 3 sterren hotel 1 ster is nog teveel alles is erg verouderd

Gereisd met partner in september 2008

W. Lievens, 3-9-2007

het was jammer dat er verder in het hotel niks te doen was zoals een zwembad of een pooltafel. verder was het een fijn hotel.

J. Jaspers Focks, 6-8-2007

We hadden een kamer van slechts 9 m2 inclusief de badkamer van ongeveer 1 1/2 m2. Hierbij hadden we geen balkon en keken we uit op een muur. Hier waren we niet over te spreken. We hebben bij het hotel naar een andere kamer gevraagd, maar alles zat vol volgens hen.

Wel hadden we airco en was het erg hygienisch wat we op prijs stelden.

Isabella, 28-2-2007

Hotel stond nergens vermeld in de reisgidsen, op goed geluk geboekt via internet. Hotel is erg eenvoudig met kleine kamers, maar het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt en diner eenvoudig (bij het ontbijt wordt er geinformeerd of je 's avonds gebruik wil maken van het diner, zo ja dan krijg je een keuze menu voorgeschoteld (dit formulier dien je na het ontbijt in te leveren). In de omgeving zijn er voldoende restaurantjes+winkeltjes. Uitgaansleven is er (bijna) niet, hiervoor moet je o.a. in de grote stad (Catania) zijn. Hotel ligt centraal in Giardini Naxos, tegenover een mooie baai, met fijne strandstoelen (t/m juni 2 ligtoelen + parasol €9, vanaf juli €12). Taormina is goed bereikbaar,(bus, scooter, auto) maar erg duur!!, wel gezellig met z'n vele restaurantjes en winkeltjes.
Gereisd met vrienden in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramic in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panoramic scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.