Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort ****

ATA Naxos Beach Resort
8,4

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort bij:

77 reviews over Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort in het Nederlands

mooi hotel

Marianne, 27-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Het hotel ligt op een heel groot complex, en is ruim opgezet. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, erg ruim en netjes. Vriendelijk personeel, 2 grote zwembaden en genoeg ligbedden. Wij hadden All Incl. anders zou de prijs wel erg opgelopen zijn. Het eten vonden wij niet geweldig en er was ook niet veel variatie bij het buffet, zeker niet voor zo'n groot hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed hotel, veel animatie

Verschoor, 5-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prima hotel om de omgeving te bekijken, wel auto nodig. Veel animatie en 's avonds live muziek. Diner in buffetvorm, hebben we 1 avond gedaan. Buiten hotel 5 min. lopen zijn er talrijke restaurantjes enz. Groot en druk hotel, maar weinig last van de drukte. Genoeg ligbedden en ook strand op paar minuten lopen met ligbedden en parasols tegen betaling.
Gereisd met partner in juni 2017

prijs/kwaliteit correct

marleen, 20-7-2017
  • Onderkomen8

mooi, propere kamers, douche wel krap, dagelijks bedden opgemaakt en geregeld verse handdoeken, airco werkt, vriendelijk personeel, ruime privé parkeerplaats, geen gedoe met handdoeken leggen aan zwembad, er is altijd plaats, rustig hotel: animatie vindt niet altijd aan zwembad plaats, gratis: zwem- tennislessen, zeilen en kajak, kiezelstrand rechtstreeks aan hotel (AI gratis anders vanaf 11 euro 2 zetels en parasol), avondanimatie matig, avondeten zeer lekker en afwisselend, 1 fles wijn en 1 fles water inbegrepen( helaas krijgen kinderen niets bij, een cola moet je betalen), ontbijt lekker maar geen afwisseling: elke dag roerei, spek, dezelfde croissants, bier zeer duur (5 euro),veranda is gezellig om te eten maar buffetruimte is kantinegevoel, TIP:ga zeker om 19.30u eten want vanaf 20u is het aanbod al heel wat geslonken en wordt niet meer aangevuld, elke dag live-music aan de bar, ideale ligging om met wagen uitstapjes te doen, stadje zelf is weinig te zien,
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super!

Fam. Stegere, 17-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

prima park, we zijn net terug van een fantastische vakantie, alles is erg netjes, en goed onderhouden. we zaten in de tuin, in 2 kamers, erg netjes en schoon. Wat vooral opviel, is het eten, dat echt heel erg goed is, gezond, en afwisselend! zwembad prima, en genoeg te doen.

Animatieteam is supergoed, maar is soms een beetje dwingend om mee te doen aan activiteiten, soms bewust gekozen om ergens anders te gaan zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Het was fantastisch.

Brenn Stultiens, 4-5-2017
  • Onderkomen9

Het is een geweldig hotel. Een echte aanrader. In de omgeving van het hotel is veel te doen. Het eten is heerlijk en erg uitgebreid. Ook de bar was erg gezellig. Er is zelfs live muziek in de bar 's avonds. Mooi kamers en restaurants. De obers zijn erg vriendelijk. Zelf is er tennis les voor kinderen en volwassenen, de lessen zijn erg leuk zeiden de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Wel oke

Martino, 27-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Eten was goed.alleen voor kinderen erg matig

Kamer hotel netjes

Zwembad vreselijk koud

Slechte animatie aan zwembad. Elke ochtend het zelfde ochtend gym

Om kamer langer te behouden op dag v vertrek kost je 140 euro!!!!! Belachelijk.

Helaas geen nederlandse sprekende annimatie voor de kindjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig park in een mooie omgeving

suzanne, 25-7-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het is een goed verzorgd park. Wij hadden een familiehuis gelegen in een goed onderhouden en mooie tuin. Personeel is erg vriendelijk. Zwembaden zijn prima, voldoende ligstoelen en geen last van mensen die al vroeg hun handdoek neerleggen. Ook heb je een privé strand met heerlijke ligstoelen (voor all-inclusive gratis, maar anderen 15,= per dag).

Op de zee in te komen moet je wel wat stenen trotseren, maar de zee is helder, schoon en fris.

Wij verbleven op basis van half pension. Eten was kwalitatief echt goed en lekker. Voldoende gevarieerd, vonden wij. Achteraf wel spijt dat wij geen all-inclusive hadden geboekt. Een biertje kost namelijk al €5,50 en frisdrank €3,=. En met die enorme hitte drink je best wel wat. Ook kun je op het park alleen een broodje (als snack) eten, maar die zijn niet super lekker en kosten toch ook €5,=.

Omgeving is schitterend. Wij zijn een paar dagen weggeweest, maar sommige dagen ook echt te warm om iets te doen.

Tripje naar de Etna extreem duur, €60,= voor volwassene. Gids is verplicht, maar die zie je vervolgens niet:(. Maar het is te mooi om te missen.

Al met al een super geslaagde vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch hotel

Catharina, 1-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Het eten erg gevarieerd en lekker

Kamers hoofdgebouw prima, wij zaten op de 4e verdieping, zijzeezicht

Voor mij iets te massaal, in de rij bij het buffet

Service was prima

Voor kinderen ook erg leuk

Naar haventje, centrum ongeveer 20 minuten lopen

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch!

P&S, 25-9-2015
  • Onderkomen8

We hebben 10 dagen een heerlijke vakantie gehad. Personeel is heel vriendelijk, kamer was heel schoon. Animatie was top!!

Eten was heerlijk en heel afwisselend. We willen iedereen bedanken vooral: Fabrizio en Santo van de Olympic Bar en Giuseppe van de bar aan het strand.

Gereisd met partner in september 2015

Niet snel weer

Willemein van den Bosch, 22-8-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Onvriendelijke personeel receptie, slechte service, tot 9.30 ontbijt. Overheersend veel Russen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort in Giardini Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 80 reviews.