7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Cefalu in Casa**** bij :

7 reviews over Appartement Residence Cefalu in Casa in het Nederlands

Erg mooi

rikth, 2-9-2016

Heerlijk en rustig gelegen. Elk blok bevat 2 appartementen. Wij hadden de "boven verdieping". Prachtig uitzicht op Cefalu en de zee. Niks gehoord van onze onderburen. ( Gezin met 2 kinderen)

Heerlijke bedden en de airco is echt goed. Prachtig overdekt balkon met buitenkeuken. Supermarkt om de hoek en naar het strand en het stadje is 20 minuten lopen. De beheersters is zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje voor ons is dat het zwembad tussen 07.00 en 09.00 uur wordt gereinigd en niet toegankelijk is. (Wij nemen graag een duik voor het ontbijt maar dat kon hier niet). Op zoover staat dat de afstand tot het strand 400 meter is. Hemelsbreed zou dat kunnen kloppen maar dat is niet de werkelijkheid.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi maar geen top locatie

jp, 8-8-2016

Kleinschalig appartementencomplex met prachtig aangelegde groen. Uitzicht op Cefalu is magnifiek. Cefalu is een erg leuk en gezellig plaatsje. Buitenkeuken leuk maar klein, beneden woning heeft een grotere keuken, dus comfortabeler zitten. Het zwembad is in het hoogseizoen te klein zeker wanneer er veel gezinnen zijn. Te weinig ligbedden en parasols, je moest op tijd aan zwembad liggen om een bedje te hebben af en toe was het handdoekje leggen (als je iets niet wilt op vakantie..) Zwembad was s'middags rond een uur of 3 niet fris meer,volgende ochtend werd deze wel weer schoon gemaakt. Badkamer niet super schoon. Huisjes opgedeeld in 2 appartementen, erg gehorig, vakantie tijd geen wekker zetten wel wakker worden door huilende kinderen beneden. In het voor- en naseizoen waarschijnlijk prima locatie. Tip, wel een auto huren.
Gereisd familie in juli 2016

Prima appartement, hartstikke nieuw, super

Judith de B, 1-8-2016

Wat een geweldig uitzicht op Cefalù! Op 20 min loopafstand van zandstrand en het stadje. Wij zaten in het hoogste appartement op de 1 etage. Onder ons een stel met jonge kinderen. Was goed te doen. Minpuntje zijn de 2 kookpitten ipv 4 en de pannen die niet met zn 2en op de kookplaat pasten. Tevens niet zulke fijne hoofdkussens. Na even erop gelegen te hebben waren ze volledig in het niks op gegaan.

Zeer vriendelijke mensen die er werken. Internet is helaas niet stabiel. Van de 7 dagen viel het de helft van de tijd uit.

Zeer zeker wel een plek om nog een keer terug te komen. Supermarkt op loopafstand, evenals het station om de trein naar Palermo te nemen.

Minpuntje is dat het zwembad echt is berekend op kleine kinderen; max 1.10 diep.

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke rustige en nette beleving op sicilie

Pleuni, 27-5-2016

Wij vliegen vandaag terug vanaf Cefalu in casa. Omdat ik zelf veel op zover heb gekeken wil ik zelf ook een reactie achter laten om de keuze voor een ander makkelijker te maken. Cefalu in casa is een schoon, nieuw en heerlijke plek om sicilie te ontdekken. De dame van de receptie is ontzettend vriendelijk en alles is brandschoon. Wij hebben een auto gehuurd om vanaf hier dingen te bekijken. Cefalu is een heel karakteristiek stadje waar je je echt ib italie waant. Twee zaken die ons tegenvielen waren de stoelen bij het appartement, wij kregen echt rug en nekklachten en mochten gelukkig die van het zwembad lenen. Tweede is dat het twee appartementen in een huisje zijn. Boven ons kwam een stel met een kind die elke morgen om 8 uur wakker was en wij daardoor ook. Het is erg gehorig. Bij boeken zou ik dus vragen wat er boven of onder je zit. Tenzij je zelf met een kindje komt dan maakt het niet uit. Verder echt het boeken waard!!
Gereisd met partner in mei 2016

Prachtig gelegen

sj.nijssen, 6-11-2015

Zeer groene omgeving. Wij zaten op de begane vloer met mooi terras, als je boven zit heb je weliswaar 2 balkons maar 1 zit altijd in de volle zon. De open keuken is wel handig. Met groot schuifraam kan geventileerd worden. Geen koffiezet apparaat maar een percolator. Geen kluisje. Prachtig gelegen met een grote super om de hoek. Hoefden geen borg of toeristenbelasting te betalen. Wandeling naar Cefalu 20min goed te doen met overwegend trottoirs. Heerlijk eten om de hoek bij Gallizza soort snackbar met Siciliaanse specialiteiten (heerlijke arancinis), elke dag vers bereid door die mama, vele locale afhalers.
Gereisd met partner in september 2015

Fantastiche plek,

J. Jacobs, 21-6-2015

Dit is een kleinschalige plek in een schitterende omgeving.

Ideaal om het eiland te verkennen. Een auto heb je dan wel nodig en het is dan ook verstandig om er een te huren.

Je waant je een beetje in een villa.

Het enig nadeel is, dat je vanaf de grote weg via een slecht onderhouden weg je bestemming bereikt.

Cefalú is een mooi ouderwets stadje met veel kleine straatje en een prachtige kern. Bij de kathedraal is een mooi plein met veel restaurants en waar je kunt genieten van de mooie avonden op Sardinië. Echt een top locatie.

Gereisd met partner in juni 2015

Genoten!

Renée, 24-8-2013

Bij aankomst even slikken, het was nog niet af. Enkel de eerste 4 huisjes bewoond, rest moest nog ingericht worden. De betonmortelwagen die op een gegeven moment de parkeerplaats kwam aanleggen was niet zo'n succes. De gebakjes die we elke avond van de ontzettend vriendelijke en behulpzame beheerder (Giovanni!) kregen maakten een hoop goed :) Complex is heel nieuw, kleinschalig en erg groen. Zwembad voor de deur en omdat het een beetje tegen een heuvel op ligt heb je er schitterend uitzicht over Cefalù. Heerlijk! Wel een eind van het centrum af, een huurauto is aan te bevelen. Supermarkt en kleine eetgelegenheid (ook afhaal) is op loopafstand. Appartementen zijn ruim genoeg en volledig ingericht op "buiten". Zelfs de keuken is buiten! Kamers worden eens per week schoongemaakt. Er was geen receptie maar Giovanni loopt zich de benen uit zijn lijf voor je :) 1 huisje is 2 appartementen, verbonden via een tussendeur. Het is wel wat gehorig, niet erg tof als er vreemden boven je wonen..
Gereisd met vrienden in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Cefalu in Casa in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Cefalu in Casa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Cefalu in Casa scoort een 7.46 uit 10 op basis van 7 reviews.