Appartement P&V Village Les Orangers ****

P&V Village Les Orangers
8,3

7 reviews over Appartement P&V Village Les Orangers in het Nederlands

Irma Driessen, 3-10-2007

Wij waren hier in 2005, het complex was toen 1 jaar open. Zag er goed ,schoon uit.Prima ligging vlakbij het gezellige nog echt Italiaanse dorp Cefalu. Veel italiaanse families die vaak alleen italiaans spreken. Maar dan ben je ook echt in Italie.In een mooi complex met zandstrand. Receptie wel meertalig.Pizzaria aan het eigen strand was prima, in het restaurant hebben we niet gegeten.Winkeltje met vanalles.Entertainment was echt italiaans lekker luidruchtig en bijna geheel in het Italiaans.Kunstgras tennis/voetbalveld.Beachvolleybalveld.Wij waren met 2 kinderen van 14 en 16 jaar. Hadden het ondanks taal barriere prima naar hun zin.
Gereisd familie in oktober 2007

P.A. Hartogsveld, 1-10-2007

Deze accomodatie zou eigenlijk altijd inclusief een huurauto moeten worden aangeboden. Cefalu is een erg leuk stadje waar we diverse keren naar toe zijn geweest. Overal was wel te merken dat het seizoen lang was geweest. De fut was er bij het bedienend personeel (ook op de accomodatie) behoorlijk uit. Tip: neem een 5-persoonshut.
Gereisd met partner in september 2007

Simon, 1-10-2007

Les Orangers is een absolute aanrader. In het park staan olijf- en citrusbomen en brengt een pad je naar het privéstrand (waar een bar is die uitstekende cappucino's bereid). Het appartement is verzorgd en heeft een mooi terras. Het park is van een Zwitsers concern, de zaken zijn grundlich geregeld. Maar je geniet wel van de Italiaanse charme. Kortom, hier kom je volledig tot rust. Het nabijgelegen Cefalu is een hardstikke leuk dorp met veel uitstekende restaurantjes. Met een huuratuto of met de aangeboden hotelexcursies kan je leuke dagtrips maken. Nogmaals, een absolute aanrader.
Gereisd met partner in september 2007

schermer, 19-5-2007

dit appartementen-resort is ons uitstekend bevallen. de mensen bij de receptie waren zeer behulpzaam. ze spreken ook engels. door het heuvelachtige terrein is de complex niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. het strandje is goed; er is overdag een badmeester en in de zomer kun je wat eten en drinken. het appartement was ruim van opzet, modern ingericht, schoon en voorzien van koude en warme luchttoevoer. we kregen twee keer in een week schone handdoeken. na afloop werd het appartement schoongemaakt. cefalu, op 4 km afstand, is een heerlijk (rommelig) oud italiaans stadje met een aardige wandel boulevard.
Gereisd met partner in mei 2007

Henk, 13-5-2007

Net terug van een heerlijke meivakantie (2007) met 2 gezinnen. Erg mooi gelegen nieuw complex, vlak aan zee. Eigen zandstrand (5 min wandelen) met gratis ligbedden, parasols, douche, toilet en in het hoogseizoen ook pizzeria e.d.

Prima schoon appartment, goede bedden. Complex ligt op een heuvel met mooie tuin en is autovrij, wel steile paadjes. Restaurant minder geschikt voor kids, maar in Cefalu (10 minuten rijden) is keus genoeg. Mooi zwembad met terras met prachtig uitzicht op zee, prima service. Een aanrader.

Gereisd anders in mei 2007

K.M. Moeliker, 6-5-2007

Een mooi park, leuke appartementen, een prachtig strand. Een auto huren is een must. Céfalu is een schitterende stad. Vooral een etentje op het Piazza del Duomo is aan te bevelen.
    Gereisd familie in mei 2007

Rianne Buitendijk, 20-8-2006

Wij zijn hier van 29 juli t/m 12 augustus op vakantie geweest met

2 gezinnen.Mooi park,appartementen

heel comfortabel met alles er op en er aan.Zwembad niet groot maar voor een frisse duik was het er heerlijk!!!

Voldoende ligbedjes,met wat klim en klauter werk was je ook zo bij de zee.

Het restaurant op het park vonden wij zeer slecht.Maar in het stadje Cefalu kon je echt heerlijk eten.Het is wel aan te raden om een auto te huren want je zit vrij ver van alles vandaan.Minpuntje vonden wij wel dat je zelf bij aankomst je koffers naar je huisje moest brengen. ( en dat bij 40 graden en een hele steile heuvel op.)

En 1x schoon bedlinnen in de twee weken is niet veel.

Maar ondanks die twee kleine minpuntjes hebben we genoten met zijn alle!!!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Village Les Orangers in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Village Les Orangers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement P&V Village Les Orangers scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.