Hotel Cerniglia

Hotel Cerniglia
Cerniglia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cerniglia bij:

1 review over Hotel Cerniglia in het Nederlands

geen booking bij aankomst

boom, 14-10-2009

Gealarmeerd door verschillende reviews op het net hebben we drie keer gevraagd om een bevestiging van onze boeking. We kregen alleen te horen dat het OK was. Bij aankomst bleek de boeking niet te bestaan. Zelfs de uitgeprinte mail bracht geen uitkomst. Natuurlijk had hij nog een "vriend" die nog wel een kamer had. Dit was zo snel geregeld dat we de indruk kregen dat dit vaker voorkwam. We kregen en bescheiden korting en werden in een kamer 300 meter de heuvel op geplaatst. Voor het zeer bescheiden ontbijt konden we naar Cerniglia zelf, erg onhandig. Bij het afrekenen moesten we alsnog het volle bedrag betalen. Er zijn betere alternatieven in Cefalu.
Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cerniglia in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cerniglia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cerniglia scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.