Hotel Belverdere ***

6,9

6 reviews over Hotel Belverdere in het Nederlands

Goed vertoeven

Hans de Kruijf, 29-4-2017

hotel ligt op een berg met uitzicht naar zee. vriendelijk personeel, goede keuken, schone kamers. Let op: autoverhuurbedrijf in het hotel is niet betrouwbaar. Omdat ze in het hotel zitten denk je: ik betaal iets meer en dan zit t goed; nee. ze maken zelf schade en trekken dan het eigen risico van je credit card af (hoeft niet, je mag contant afrekenen en dan praten ze nergens over). Dus: ga je naar dit hotel, huur dan geen auto in de lobby. op internet staat meer over dit verhuurbedrijf!!!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Laura, 13-8-2006

Afgelopen week 2 nachten in dit hotel verbleven. Inderdaad super onvriendelijk personeel, inclusief manager. We voelden ons absoluut niet welkom, overal hangen blaadjes met wat niet mag. Geen eigen eten en drinken bij het zwembad, niet met creditcard betalen, airco alleen maar van 6 tot 12, parkeerplaats moet je voor betalen, matras op bedje bij zwembad moet je voor betalen, Ontbijt is echt minimaal etc. Wij hadden constant het idee dat ze zoveel mogelijk geld uit je willen kloppen. Locatie ligt op een berg, op zich niet erg als je hiervoor kiest. Kamer was wel prima, maar dat weegt niet op tegen de ongastvrijheid.
Gereisd met partner in augustus 2006

evi, 19-5-2005

echt een slecht hotel! ga er niet heen! ik heb werkelijk nog nooit zon chagrijnig personeel meegemaakt.

het eten is elke dag hetzelfde, totaal geen afwisseling, en je moet een hoge berg oplopen wil je bij het hotel aankomen.

schoonmaakservice was wel goed maar alleen al door het slechte personeel werd onze vakantie helemaal verpest ( zelfs de manager was abnormaal onvriendelijk). dit hotel was echt een heel slecht ervaring voor ons !

Gereisd anders in mei 2005

Gerben, 9-4-2005

super echt geweldig het is daar allemaal zo geod geregeld
Gereisd anders in april 2005

Carla, 10-2-2005

In 2002 hier geweest in Oktober. Cefalu is prachtig net als Palermo. Het hotel is minimaal. Erg gehorig. Lawaai wordt veroorzaakt door personeel wat inwoont! Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, omdat het via een hellende weg bereikbaar is. Ongeveer 15 minuten wandelen naar het centrum. Huurauto aan te raden.
Gereisd anders in februari 2005

bob, 9-6-2004

let op! 2004: het hotel heeft wel een restaurant, maar is gestopt met het serveren van maaltijden!!
Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belverdere in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belverdere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belverdere scoort een 6.92 uit 10 op basis van 6 reviews.