Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel UNA Hotel Palace - Catania**** bij :

1 review over Hotel UNA Hotel Palace - Catania in het Nederlands

Prachtig hotel

Ralph, 10-4-2012

Het hotel heeft een stel prachtige kamers en ook de ligging is perfect precies in het centrum. Voor mensen met kinderen is dit niks maar wij waren hier met een zakelijk gezelschap en dan is het prima. Vanhieruit makkelijk naar de Etna te reizen.
Gereisd zakelijk in juni 2009
Palace UNA Hotel,

Beste Meneer,

dank u hartelijk voor uw positieve feedback over uw verblijf in ons Italiaans design UNA hotel in Catania.

We zijn erg blij om te lezen dat uw ervaring was zo aangenaam en plezierig dankzij onze diensten, ons hotel geweldige locatie en inrichting, onze Etnea Dakterras.

We kijken ernaar uit om gezellig in de wereld van de UNA & ATA Hotels.

Zeer vriendelijke groeten,

Rita Monfrini

Guest Relation

UNA Hotels & Resorts Catania

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel UNA Hotel Palace - Catania in Catania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel UNA Hotel Palace - Catania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel UNA Hotel Palace - Catania scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.