Bed and Breakfast Solsicily ***

Bed and Breakfast Solsicily
Solsicily

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Solsicily bij:

1 review over Bed and Breakfast Solsicily in het Nederlands

Kwam geen end aan... wat een trappen...

Carin, 17-8-2014

Als we dit hadden gelezen hadden we nooit geboekt maar ze hebben het dan ook nergens vermeldt staan dat de B&B op de vijfde verdieping is zonder lift. Deze B&B zit in een groot appartementengebouw in de verkeerde wijk van Catania. Eigenaren zijn super vriendelijk en ontbijt is goed. Maar verder viel alles tegen. In de kamer en badkamer hing een penetrante geur waar ik misselijk van werd. Op je blote voeten lopen leverde pikzwarte voeten op. Met open ramen slapen kan niet vanwege de herrie in de straat 's nachts. Het ligt dan ook in een wijk waar de op de ene hoek prostituees staan en je wordt geadviseerd via een bepaalde route 's avonds te lopen vanwege het 'gevaar' op straat. Al met al 1 nacht daar geslapen heel snel alles ingepakt en met de trein vertrokken uit Catania.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Solsicily in Catania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Solsicily zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Solsicily scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.