Appartement Tenuta Madonnina ****

Tenuta Madonnina

Zoover award

5 tips over Tenuta Madonnina

Roel, 15-8-2015
Ga eten bin Sine Tempore helemaal bovenin Castiglione en bestel de Reginette con crema de zucco rossa e salsiccia!
Djoekie, 1-8-2015
Restaurant Terre Mia. Heerlijk, eerlijk eten.
Paul Leenaerts, 6-7-2015
uitstap : Etnatour per 4x4; uiteten lokaal :ristorante President, iets chiquer shalai resort

anoniem, 1-4-2015
Mijn man was helemaal gelukkig met de fantastische, lange bedden omdat hij dat op andere locaties in Italië dikwijls een probleem vond. Tijdens ons verblijf hebben we bijna dagelijks uitstapjes gemaakt en de Jeeptour met Alfio was zeer de moeite (én het geld) waard. Daarnaast ook heerlijk bij het zwembad verbleven met onze kleine zoon en de ligbedjes onder de schaduwplekken boden uitkomst voor iedereen, voor een power-nap of het lezen van een boek.
Nicole, 30-7-2012
De kiezelstranden van Taormina zijn een heerlijke plek, ondanks dat de stranden volstaan met bedjes om te huren. Taormina had niet echt onze voorkeur maar overige stadjes zijn heerlijk om te bezoeken. De bevolking is ontzettend aardig en omdat er geen massatoerisme is wordt je onderdeel van het 'Italiaanse leven'. De Alcantare kloof vonden wij een leuk uitstapje. En de Etna experience is zeer aan te raden. Het enige minpunt van Sicilie vinden wij het zwerfafval dat je overal ziet liggen.