Hotel Residenza Le Zagare ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residenza Le Zagare bij:

1 review over Hotel Residenza Le Zagare in het Nederlands

Een geweldige plek!

Denise, 26-8-2014

De ligging is ideaal. De restaurants, winkeltjes, haventje etc. liggen op loopafstand. Binnen 5 minuten lopen sta je in de haven. We hebben hier 9 dagen gezeten en ons geen dag verveelt. Het is erg leuk om een boot te huren en de geweldige kust vanaf zee te bezichtigen. Daarnaast zijn er vele heerlijke restaurants. Tip ga een keer bij de kleinere lokale restaurantjes eten (Hosteria Del Castello). We hadden een kamer met balkon. Hier hebben we absoluut geen hinder van het verkeer ondervonden. De kamer was van alle gemakken voorzien. De douche is top en alles wordt goed schoongemaakt. De eigenaren zijn geweldig lieve mensen. Ze zijn bereid om je overal mee te helpen. Wil je een boot huren dan regelen zij dit met alle liefde voor je. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe. Hou je van Italië dan moet je hier zeker een keer geweest zijn.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenza Le Zagare in Castellammare del Golfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenza Le Zagare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenza Le Zagare scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.