Appartement Costa d'Orlando

Appartement Costa d'Orlando
Costa d'Orlando

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Costa d'Orlando bij:

1 review over Appartement Costa d'Orlando in het Nederlands

Heerlijk appartement!!

anne, 30-6-2014

Het luxe ingerichte appartement (2 jaar oud) ligt aan de boulevard, dus vrijwel direct aan zee, middenin een leuk stadje. Een enorm groot hoekbalkon zorgt voor de hele dag zon, rondom. Verduisteringsgordijnen en airco houden het binnen aangenaam. Restaurantjes genoeg; zowel op de boulevard als in het stadje zelf. We moesten wel even goed zoeken naar een supermarkt, maar ook die was vlakbij (goed verstopt). Bij aankomst kregen we aan aantal visitekaartjes waarmee we bij verschillende plaatselijke zaken (bakkerij, bar, restaurant, slijter, enz) kortingen kregen.

Flavia, bedankt voor het heerlijke verblijf!!

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Costa d'Orlando in Capo d'Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Costa d'Orlando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Costa d'Orlando scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.