Bed and Breakfast Acqualiquida delle Rose ***

Acqualiquida delle Rose

1 review over Bed and Breakfast Acqualiquida delle Rose in het Nederlands

Geweldige plek.

Ria Petersen, 19-5-2009

Een geweldig adres in het achterland van Palermo. Hele gastvrije familie die ons echt heeft verwend. We kwamen moe aan en het was laat. Op ons verzoek konden we toch dineren. Helemaal geweldig. Allemaal streekgerechten in een gprachtig huis. Grote museumachtige kamer met veel familiebezittingen. Engels sprekende zoon, Frans sprekende oma. Allemaal even vriendelijk. Grote kamer, prima bedden, schoon en super ontbijt met weer allemaal verse streekprodukten. Ook de 2e dag het diner weer een verrassing. Echt een aanrader! En dat alles voor een hele vriendelijke prijs.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Acqualiquida delle Rose in Belmonte Mezzagno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Acqualiquida delle Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Acqualiquida delle Rose scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.