Appartement Agriturismo Reggia Saracena ***

Appartement Agriturismo Reggia Saracena
Agriturismo Reggia Saracena

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Agriturismo Reggia Saracena bij:

2 reviews over Appartement Agriturismo Reggia Saracena in het Nederlands

DE verrassing van onze rondreis! Wow!

Cindy en Henk, 23-7-2017

Deze agriturismo is moeilijk te vinden. Het ligt in de middle of nowhere en onze navigatie gaf het op. Bij navraag bij een bedrijfje in de buurt alsnog gevonden.

En wat werden we verrast !!!

Een hartelijk ontvangst door de gastheer gevolgd door een rondleiding door de geweldige tuin. Wat een sfeer, helemaal onze stijl!

Veel gietijzeren elementen, mooie kronkelpaadjes, heerlijke relax schommelstoelen en een zwembad om lekker af te koelen.

Als je een kamer op de 1e etage krijgt is het opletten want hier kun je alleen komen middels een gietijzeren smalle wenteltrap, het had wel wat ! Het was een prachtige ruime kamer!

We verbleven hier 1 nacht omdat het echt een tussenstop voor ons was. We hadden ook niet veel op de planning in de omgeving of het lag allemaal op onze doorreis naar onze volgende overnachtingsplek.

De gastheer vind het leuk om voor je te koken. En wat hebben wij heerlijk genoten van een 4-gangendiner (eigenlijk 7-gangen), allemaal siciliaanse gerechten en overheerlijk! En dat voor een erg zacht prijsje, zeker de moeite waard.

Het ontbijt is eenvoudig maar wordt speciaal door de extra gerechten die de gastheer ook nu weer bereidt, heerlijke omelet of een pannenkoekje.

Een echte aanrader om te verblijven, wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch uitzicht

Marie Jose, 14-11-2010

Deze acco ligt toch wel een eindje buiten Agrigento en de bewoonde wereld maar de rit is mooi. Goede uitvalsbasis om de tempels te bezoeken of een strand dagje in te lassen. Grote ruime kamer, groot balkon aan de voorzijde met fantastisch uitzicht. Hier is een restaurant, waar de eigenaar kookt. Prima Siciliaanse kost.
        Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Reggia Saracena in Agrigento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Reggia Saracena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Reggia Saracena scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.