Hotel Su Sergenti ***

Hotel Su Sergenti
Su Sergenti
8,4

5 reviews over Hotel Su Sergenti in het Nederlands

Minstens vier sterren feel-good-factor.

., 6-10-2013

We waren in totaal twee weken met de huurauto onderweg op Sardinië. Villasimius en het Su Sergenti waren onze laatste stop, voordat het weer terug ging. Tijdens onze rondreis bezochten we in totaal vijf verschillende hotels en het Su Sergenti is ons van alle huizen het best bevallen. Het hotel is uiterst smaakvol en met liefde voor detail ingericht, een zeer geslaagde compositie. Al bij het betreden van het hotelcomplex vallen de prachtig aangelegde plantsoenen en tuinen op, leuk (ontbijt-) terras, prettig zwembadgebied, ruime kamers om je goed in te voelen. Het past allemaal goed bij elkaar en is harmonieus. Alleen het 'spitsuur' bij het ontbijt wordt toch een beetje chaotisch. Dan krijgt men op het mooie terras geen tafel en moet men binnen een plaats zoeken, het personeel komt bij het afruimen en opnieuw opdekken van de tafels niet zo snel opdagen en bij het buffet wordt het ook een beetje krap. Met wat organisatie kan hier denk ik ook snel voor verbetering gezorgd worden. Maar het deed de over het algemeen zeer goede indruk, die men van dit hotel kreeg, geen echte afbreuk. Wie kiest voor het Su Sergenti, doet zeker niets fout.
Gereisd anders in oktober 2013

Beste keus.

., 23-9-2013

Een zeer fijn, klein hotel met een wondermooie sfeer. Bijna zoals in een privé villa. Vooral het ontbijt op het terras is super mooi en heerlijk. Schone mooie kamers. Handdoeken en beddengoed ruiken alsof zo door mama gewassen worden en niet de gebruikelijke hotel geur. Allemaal erg liefdevol en ook het personeel is heel vriendelijk; 1 dame spreekt ook Duits. We waren nu na 10 jaar voor de tweede keer daar en werden niet teleurgesteld; alles nog even gezellig zoals bij de eerste keer. Men is snel in het stadje en heeft in het hotel wel zijn rust. Zeer mooie plantsoenen. Steeds weer graag; liefst meteen.
Gereisd anders in september 2013

Strand/zwemvakantie.

., 10-6-2013

Het hotel, vooral de lobby en het hele buitenterrein inclusief het zwembad, is met veel aandacht voor detail en heel smaakvol ingericht. Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid en het wordt voortdurend aangevuld. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt Engels en een beetje Duits (een dame aan de receptie komt uit Duitsland) gesproken. Het dorpje Villasimius, met de vele kleine winkeltjes, restaurants, bars en cafés, kan je in een minuut te voet bereiken en het strand van het hotel in ongeveer 15 minuten, maar dat was ons bekend. We hebben ons hier erg goed gevoeld, we komen graag weer en zullen in ieder geval het hotel aanbevelen.
Gereisd anders in juni 2013

Mooi klein hotel.

., 6-5-2013

Verzorgd hotel met mooi zwembad. Terras met uitzicht op zee, mooie lounge. Vriendelijk personeel. Schone kamers. Klasse ontbijt, privéparkeerplaats tegenover het hotel tussen de twee straten in. 800 meter van het strand, 200 meter naar de oude binnenstad.
Gereisd anders in mei 2013

Aanbevelenswaardig.

., 23-2-2013

Aanbevelenswaardig! Het is ons erg goed bevallen. Ter gelegenheid van mijn verjaardag was er taart op de kamer: erg attent. Personeel erg vriendelijk.
Gereisd anders in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Su Sergenti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Su Sergenti in Villasimius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Su Sergenti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Su Sergenti scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.