Hotel Green Village Resort **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Green Village Resort** bij :

1 review over Hotel Green Village Resort in het Nederlands

Van buiten netjes van binnen karig"

Rob en Linda, 31-10-2010

de ligging van het app. is prima. Het complex ziet er aan de buitenzijde verzorgd uit, maar het woord resort is wel iets te veel van het goede. Wij hadden een klein 2pers. studio app. met een perfect buitenterras. Ruimte was voor 2 pers. ruim voldoende, maar de badkamers was niet netjes. De kitranden waren beschimmeld en de sanibroyeur lag open en bloot. Als je op het toilet zat, dan moest je je voeten in de douchebak zetten, want veel ruimte was er niet. De douche was niet praktisch. Vies douchegordijn en de het water liep niet goed weg, waardoor de badkamer binnen de kortste keren blank stond. Achter elkaar douchen ging niet, want de 20ltr boiler was te weinig voor 2pers. waardoor je een half uurtje moet wachten. Het bed was een plank en we kwamen iedere ochtend stijf uit ons bed. Het strand ligt op loopafstand en is subliem! Wij zaten er in oktober en betaalde erg weinig, dus erg veel mochten we er niet van verwachten. Ondanks de goedkope prijs vonden wij het magertjes.
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Village Resort in Villasimius, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Village Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.