Hotel Club Ancora Residence ***

Club Ancora Residence
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Ancora Residence bij:

3 reviews over Hotel Club Ancora Residence in het Nederlands

Mooi hotel met te weinig informatie

conny_vandijk, 11-6-2015

Hotel ligt op een mooie locatie dicht bij schitterende stranden. Bij aankomst werden wel vriendelijk welkom geheten, er werd verteld hoe laat we evt. konden eten en we werden naar onze kamer gebracht. Verder geen enkele info. Er werd nog wel verteld dat de prijzen van de lunch en het diner na zondag hoger werden maar hoeveel? Clubcard is verplicht vanaf eerste weekend in juni. Wat er vanaf die tijd anders was? Geen animatie gezien, geen BBQ, geen busje in de avond naar Stintino. Wel kon je een fiets lenen, mar dat was voor die tijd ook al en moest er plotseling betaald worden voor de ligbedden aan het privé strand. Privéstrand, daar kon volgens ons gewoon iedereen terecht. Zondagavond vroegen we dan maar zelf om de clubcard en kregen we ook een info folder van het hotel zelf. het lijkt of ze je een beetje dom willen houden en hopen dat je veel bij het hotel blijft. Excursies, één. Informatiemap alleen van Duitse en Engelse reisorganistie. Zelf op onderzoek uitgaan, naar VVV voor info.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Wat een heerlijk stekkie

D en D, 30-9-2009

Anocora heeft prima Appartementen voor gezin met 2 kinderen. Uitzicht heerlijk tuin. De eetzaal en terras hebben een moderne inrichting zeer sfeervol naar onze smaak, prachtig uitzicht naar de zee op het 1e terras bij binnekomst, 5 minuutjes lopen door tuinpaadje naar prive strand, zoutwater zwembad ook op het strand. Prima buffet- heerlijk eten en elke avond tevens bbc. Een tuin om heerlijk je boekje te lezen wat een rust fantatisch. La Pelosa strand is in hoog-seizoen echt een mierennest maar heeft echt practhig mooi groen/blauw water . Kies je voor halfpension dan kan je bijvoorbeeld 's middags gaan lunchen in het Yachtclub restaurant op hun prive strand. Ga het zelf zien je krijgt zeker geen spijt. In de omgeving practige baaien te vinden dus huur wel even een auto op het vliegveld.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

geweldig

anneke, 26-6-2009

op de bonnefooi geboekt via Internet, zeer vriendelijk personeel, schone kamers, heerlijk eten en geweldig uitzicht op zee, fantastisch!
Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Ancora Residence bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Ancora Residence in Stintino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Ancora Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Ancora Residence scoort een 7.57 uit 10 op basis van 3 reviews.