Bed and Breakfast Villa Asinara

Bed and Breakfast Villa Asinara
Villa Asinara

1 review over Bed and Breakfast Villa Asinara in het Nederlands

Geweldig B&B op een prachtig eiland!

Yvon, 27-5-2009

Bed and Breakfast Villa Asinara in Sassari is een prachtig B&B op een schitterend eiland. We hebben een geweldige week gehad! Franka en Antonello zijn enthousiaste mensen. En de ontbijten waren helemaal schitterend. Op het balkon, kijkend over een prachtig landschap met in de verte de zee... Je zit 4 km. van zee 25 km. van Castelsardo, 36 km. van Alghero en 35 km van Stintino. Behoorlijk centraal dus. Er is erg veel te zien en te doen, Franka heeft ons erg goed geholpen om een goede keus te maken. Voor rustzoekers en mensen die vooral voor natuur en cultuur en sfeer gaan, is dit een prima plek om (een stuk) van Sardinië te gaan verkennen.

Ik heb het B&B gevonden op een andere site. Ook daar kregen ze alleen maar goede beoordelingen. En ze hadden gelijk! Daarom heb ik deze B&B toegevoegd op Zoover en hoop dat ik meer mensen blij kan maken met deze tip.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Asinara in Sassari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Asinara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Asinara scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.