8,4

2 reviews over Vakantiehuis Rosengarten in het Nederlands

Aanrader: prima appartement op mooie plek

H Frints, 15-8-2013

Wij zijn hier van in augustus 2013 met ons gezin van 5 personen geweest. Eigenaar zeer behulpzaam en super vriendelijk, spreekt vloeiend Duits. Woning is ruim, schoon en prima uitvals basis voor strandjes in directe omgeving. Supermarkten (Conad en Sigma) op 100m lopen. Gebruik van bijgelegen tuin met buitendouche, bbq etc. Heerlijke week gehad, echte aanrader zeker gezien prijs!!!
Gereisd familie in augustus 2013

Niet voor herhaling vatbaar

Eliza, 26-5-2013

Allereerst merkwaardige ontvangst door dochter eigenaar. Vroeg zeer wantrouwend wat we kwamen doen en vervolgens hoe volgens ons het gereserveerde huis heette. Veel geluidsoverlast van deze onder de vakantiewoning wonende dochter. Toen ze een feestje hield, om 11 uur gevraagd of het iets stiller kon. Merkten geen enkel verschil daarna. Konden simpelweg niet slapen tot iedereen vertrokken was en hebben de volgende dag besloten weg te gaan. Geluidsoverlast was de hoofdreden, maar al het andere viel ook tegen; de mooie bloementuin is van de dochter en NIET voor gasten. Inrichting huis zeer oubollig. Inrichting keuken ronduit gevaarlijk: oven gaf steekvlam en het gasfornuis ook. Niet eens gewone koffiekopjes, maar glazen potjes van chocoladepasta. Balkon is lang, maar zeer smal. Daar waar balkon wat breder is, is geen uitzicht, omdat de plant die daar hangt niet bijgehouden wordt. Etc. Huis kostte maar 400 euro voor 9 nachten, maar we betalen liever het dubbele om dubbel zo leuk te zitten.
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rosengarten in Sant'Anna Arresi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rosengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rosengarten scoort een 8.38 uit 10 op basis van 3 reviews.