Camping La Liccia ***

6,9

5 reviews over Camping La Liccia in het Nederlands

Prima camping, basic sanitair

Annet, 18-8-2017

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan. Zonder te reserveren. Helaas was er toen wij er waren veel harde wind, waardoor we niet in zee konden zwemmen. Maar het strand was wel mooi! Klein stukje lopen, maar dat vonden wij geen bezwaar. Ook zijn er veel mooie baaitjes en stranden in de buurt.

Op de camping hadden we een prettige schaduwrijke plek. Het sanitair was dicht bij en schoon, maar wel basic.

Verder is er een klein kampwinkeltje, leuk restaurantje met lekkere pizza en een klein maar leuk zwembadje.

Op zich prima, rustige camping voor paar dagen. Niet veel te doen op de camping zelf, maar dat vinden wij juist fijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor rustzoekers, prachtige stranden

Bert P., 7-7-2016

Camping La Liccia is een eenvoudige camping op een heuvel een paar kilometer zuid van Santa Teresa in Gallura, een gezellig plaatsje en havenstadje voor de ferry naar Corsica. De camping heeft schaduwplekken, ruim en vrij, er is geen dagelijkse animatie maar de kinderen die we om ons heen zien (we zijn ruim 3 weken hier) vermaken zich zo te zien prima. Het restaurant en overdekte, met bloemen en mooie struiken omzoomde terras zijn om van te genieten, met lekker eten en vriendelijke bediening. Sanitair is simpel maar wordt dagelijks schoongemaakt en er zijn heerlijke openluchtdouches. Je hebt een auto nodig maar dan zijn ook veel, verschillende maar altijd prachtige en schone stranden met kristalhelder water binnen bereik. Op km of twee afstand is Rena Majore met prima restaurantjes, een supermarkt en bancomat. En zelfs eerste helft juli overal rustig, ook op de camping en dat voor (auto, caravan, el., 2 volw.) minder dan 30 Euro per nacht.
Gereisd met partner in juni 2016

Niet doen

Otto, 13-8-2012

De ligging is niet best, weinig schaduw en de weg naar het strand te lang. Sanitair is spartaans. Restaurant niet bezocht. Niets te doen voor kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

goed verzorgde camping

Cees Horsten, 21-6-2010

Camping La Liccia, heeft alles in huis voor de campeur die op zoek is naar de Italiaanse vriendelijkheid. Goed ingerichte terrrascamping met alle faciliteiten.

Uitstekend restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Winkeltje voor de eerste behoeften. Gedateerd sanitair maar uitstekend schoon gehouden.

Zaten zelf in een een bungalow met sanitair dat brandschoon was en voldoende uitgerust. Camping is nog wel gericht op de Italiaanse bezoeker maar personeel doet wel moeite om je te woord te staan hoewel enigszins met handen en voeten.

Gereisd met partner in juni 2010

Leuke camping met vriendelijke mensen

Flappie10, 14-6-2010

Wij hebben er verbleven in een bungalow. Deze was schoon en goed uitgerust. De camping ligt aan zee maar daarvoor moet je wel een eindje naar beneden lopen en later dus weer omhoog :). Maar dan heb je wel een prachtig stukje strand bijna voor jezelf en een ongelooflijk heldere zee.
Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Liccia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Liccia in Santa Teresa Gallura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Liccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Liccia scoort een 6.91 uit 10 op basis van 10 reviews.