Camping Selema

Camping Selema
Selema
8,3

15 reviews over Camping Selema in het Nederlands

Leuke camping, maar smerig zwembad...

Annet, 18-8-2017

We zijn 2 nachtjes op deze camping geweest aan het einde van onze vakantie. Wat ideaal is, is dat het dicht bij Olbia ligt, dus van hier ben je met een uurtje bij de boot. Wij namen de nachtboot en wat heel keurig was, was dat de camping niet eens extra kosten rekende voor de late vertrek.

We hadden een fijne zeer ruime plek op deze camping, met heerlijke schaduw. Camping doet ook erg gezellig aan en de medewerkers zijn heel erg vriendelijk. Ze deden echt hun best om te zorgen dat we een fijn plekje zouden krijgen!

De camping ligt aan zee. Met een mooi zandstrand. Het was er tijdens de spitsuur tijden wel erg druk (later in de middag), maar ging je daarbuiten dan was het juist heerlijk rustig.

Sanitair was was ouder, maar goed. Zou in het super hoog seizoen misschien net een keer vaker schoongemaakt morgen worden, maar het was op zich ok.

Wat wij minder vonden was het zwembad. Dat ziet er prachtig uit en ligt mooi, maar was heel vies. Het water was troebel, er dreef een boel troep/smeer op en de randen waren allemaal bruin van de smurrie. Wij zijn er niet in gaan zwemmen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super camping erg netjes en ongedwongen

Susanne, 11-9-2016

Dit is een niet al te grote camping en heel compleet met heel vriendelijk personeel. Het zwembad is prima met rondom gras en bomen en terras met ligstoelen. Het campingwinkeltje is niet groot, maar heeft het hoogst nodige. Het plaatsje Santa Lucia is op loopafstand en heeft vanalles.

De camping heeft geen strak omlijnde staplekken, waardoor je erg leuke en grote plekken kunt treffen. Het sanitair is netjes en is zelfs voorzien van toiletpapier.

Het restaurant heeft heerlijke pizza's. De zee is hier erg lang ondiep, ideaal voor jonge kinderen. Wij hebben hier een hele fijne vakantieweek gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Charme-camping blijkt massa-toerisme, helaas

Trijntje02, 2-9-2016

Op zoek naar een rustige camping en op basis van de positieve ratings op Zoover bezochten wij deze 'charme' camping. Ter plekke bleek de camping groot en bomvol. Midden over de camping loopt een hek, aan de andere kant ervan begint een andere camping die een bijzonder sjofele indruk maakte.

Het zwembad was vies en er klonk te harde rockmuziek van de 'badmeester', geen wonder dat het niet gebruikt werd.

Sanitair zag er ok uit, maar voor liefhebbers van 'charme' is dit geen aanrader! Wij zijn doorgereden naar Il Golfo in Sos Alinos en dat was precies wat we zochten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Campinglife optima forma

Leo Speksnijder, 19-7-2015

Heerlijke rustige goed verzorgde camping, geen animatie op de camping, voor ons een plus en past ook niet bij dit type camping.

Uitstekend zwembad met heerlijke zonneweide. Prima restaurant en bar en een klein winkeltje voor de dagelijkse benodigdheden.

Campeer plekken vrij uit te zoeken, tenten en caravans/campers staan elkaar niet in de weg, veel schaduw en ruim voldoende zeer schoon en nieuw sanitair.

Vrijwel direct aan het strand gelegen, paadje van ca. 100m door het duin brengt je op een prachtig zandstrand.

Dorpje Santa Lucia op 200m in 2015 geheel opgeknapt en doet zijn best om het de tourist naar de zin te maken. Alles kleinschalig maar heerlijk voor mensen die van rust en het Italiaanse leven houden.

Omgeving heeft niet zo heel veel te bieden, maar Olbia en omgeving heeft genoeg en ligt op nog geen 50km.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima camping!

Anneke Franke, 17-9-2013

Wij waren eind aug / begin sep voor de 2de maal op deze camping, en hebben het wederom prima naar ons zin gehad. Ruime plaats, aardige medewerkers en heel lekker eten in het restaurant.
Gereisd met partner in augustus 2013

Niet vriendelijk

Paul, 23-7-2013

Personeel en kleine oudere man (eigenaar?) zouden wat vriendelijker kunnen zijn richting hun gasten. Zeer zakelijk. Mooi aan strand gelegen, maar ver van leuke plaatsjes. Geen warm water bij afwas. Leuk zwembadje met veel te weinig ligstoelen. Veel schaduw.
Gereisd met partner in juni 2013

Selema: ideaal voor iedereen

R van der Kraats, 3-7-2013

Selema Camping is in de nabijheid van enkele dorpjes rustig gelegen, vlak aan het strand van Sardinie. De dienstverlening is vriendelijk en geduldig en er mag gelachen worden. De kavels, vooral op de terrassen, zijn ruim tot zeer ruim. Het restaurant heeft een goede kaart, maar ook een uitvoerig pizzamenu. De camping beschikt ook over een mooi en veilig zwembad met zonneweide. Voor gezinnen met kinderen een uitgelezen accommodatie. Van harte aanbevolen. De camping is zijn prijs zeker waard.
Gereisd met partner in juni 2013

gezellige italiaanse strandcamping

christine rikhof, 29-7-2010

Stacaravan gehuurd niet v/d camping zelf. stonden helemaal achteraan op het terrein, heerlijk rustig want rest caravans was tijdens die periode niet verhuurd. Caravan was wat ouder maar interieur en keukenspullen waren nieuw. We hadden wel wat stankoverlast van nabijgelegen rivier of riool. Dit was m.n. 's avonds. Verder super mooi strand en erg schoon zeewater, geweldig! Restaurant lekker, campingwinkeltje klein maar van eerste middelen voorzien. Voor meerdere boodschappen is eurospin (grote goedkope super) in siniscola aan te raden. Camping ziet er verder gezellig uit, wasgelegenheden zijn super!Zwembad is klein maar sfeervol aangelegd, badmeesters waren erg leuk tegen jongere kinderen, zwommen vaak mee en deden waterspelletjes. Via 'n verhard paadje loop je zo vanaf de camping naar 't strand en zee. Boottocht langs Golf Di Orosei is een aanrader, geweldige baaien en stranden alleen met de boot te komen.Santa Lucia is op loopafstand en knus rustig en klein. Geen pin. Leuke camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Selema camping: niet doen!

Remco, 28-7-2010

Om te beginnen: goede locatie bij mooi strand en leuke bar. We hadden een caravan gereserveerd. Op de website ziet het er prima uit, maar caravans lijken rechtstreeks van de sloop gekomen: smerig en volledig gestript. Loshangende elektriciteitsdraden afgeplakt met plakband. Daar wilden we echt niet in. Nog een Nederlandse en een Zwitserse familie tegengekomen die hetzelfde hadden meegemaakt en naar elders zijn gegaan. Gelukkig was er nog een bungalow vrij. Bungalow was basic maar ok. Beste manier is overnachting in eigen tent of caravan. Onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel. Waarderingscijfer op Zoover is waarschijnlijk zo hoog vanwege ligging aan mooi strand. Mijn advies: kom een keer voor het strand maar overnacht ergens anders.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

even wennen en dan heerlijk

gezin, 3-8-2009

Bij aankomst hutje mutje volle camping. Soms haring/haring. Schrik! Plaats gezocht achter het laatste toiletgebouw.Niet doen, vreselijk stoffig. Zo erg dat we de boel verplaatsten. Zandondergrond blijft niet ideaal. Er is veel verloop op de camping dus de plekken (vrij kiezen) veranderen. Het zwembad is erg mooi en schoon. Wennen aan de badmuts (3 euro), apart betalen (volwassenen 5 euro per dag of 50 euro per week, kids gratis) en erg veel regels in het zwembad die streng nageleefd worden (badjuf). Niet springen/duiken,geen opblaasbaar speelgoed, tot 22/7 tijdens siesta gesloten, 19.00 dicht, geen drankjes etc. Na dit allemaal te hebben laten bezinken was het toch een zalig zwembad. Sanitair is goed (schoon,toiletpapier en zeep) met heerlijke douches. Strand is wisselend. Soms liggen er bergen zeeplanten die het prachtige zand en kristalheldere water vertroebelen. Wat verder lopen helpt. Vraag tips voor tripjes,alles redelijk ver weg,wegen matig. Speeltuin heeft nieuwe speeltoestellen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Selema in Santa Lucia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Selema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Selema scoort een 8.34 uit 10 op basis van 38 reviews.