Appartement Approdo Verde

Approdo Verde

1 review over Appartement Approdo Verde in het Nederlands

jongerenlocatie

11-8-2008

Mooi en kleinschalig complex in u-vorm met in het midden gras, struiken en olijfbomen. Locatie is op zich goed, vlakbij centrum dorp en 700 meter van strand, maar ons appartement lag aan drukke weg richting nachtclub, dus ook 's nachts veel verkeer en veel herrie. 90% van de mensen die in het complex verbleven waren jongeren tussen 16 en 26, waarvan een groot gedeelte zeer luidruchtig was, 's avonds en 's nachts.

Na een week moesten wij verkassen voor de tweede week en volgens de verhuurder kon dat echt niet anders. Volgens ons kon de planning makkelijk aangepast worden. Toen wc kapot was kwamen ze die wel direct maken.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Approdo Verde in San Teodoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Approdo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Approdo Verde scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.