Hotel Boutique S'Uliariu

Boutique S'Uliariu

1 review over Hotel Boutique S'Uliariu in het Nederlands

Hele mooie omgeving!

Angelica, 3-5-2012

In eerste instantie konden we het niet vinden omdat er aan de weg gewerkt werd in de buurt. Het hotel ligt vlak bij een snelweg die je ook kan zien maar er is daarvan verder geen geluidshinder. Wij werden verder heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren. De kamer was schoon en ook erg ruim. Het hotel wordt omringt met olijfbomen. Er zijn niet veel kamers en daardoor was het lekker rustig in het hotel en bij de zwembad was ook bijna niemand.

Minpunten:

Moeilijk te vinden door de aanleg van nieuwe wegen

De bar bij het zwembad was niet open

Pluspunten:

Vriendelijk personeel

Goed ontbijt

Mooie natuur

Kamer schoon en goed onderhouden

Geen hinder van de weg

Al met al hebben wij heel erg genoten van deze laatste dagen op Sardinië. De kamerprijs is niet gekoop maar het is het zeker waard. Een echte aanrader om heen te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique S'Uliariu in Quartu Sant'Elena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique S'Uliariu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boutique S'Uliariu scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.