Camping Village Golfo Dell' Asinara ****

Village Golfo Dell' Asinara

2 reviews over Camping Village Golfo Dell' Asinara in het Nederlands

Mooie rustige groene camping

Ed, 18-8-2017

Aangezien ik vrij weinig recensies over deze camping kon vinden zijn wij vrij blanco naar deze camping gereden. Wij hadden een caravan gehuurd, welke er inderdaad niet erg aantrekkelijk uitzien maar voor ons was dit prima. Koelkast met (dichtgevroren) vriesvak aanwezig. In de caravan is alleen een 2 pers. bed, een 1 pers bed, een kast en een losse bak met wat pannen en bestek aanwezig. Wij hebben gewoon alles in wegwerp variant meegebracht, ideaal. Wel aan te raden om een stekkerdoos mee te brengen, past maar op 1 (van de 2) stopcontacten die zich buiten bevinden. Geen airco. Verder picknickbank en buitengasfornuis aanwezig. Op de camping zelf staan enorm veel bomen dus een plekje in de schaduw zit er dik in. Camping ligt aan fijn rustig zandstrand, pizza's in restaurant is super lekker, wel alleen een Italiaanse kaart. Te voet naar een dorpje gaat niet lukken, stukje verderop langs het strand richting Platamona zitten er wel aantal leuke eettentjes. Savonds wel erg donker. Animatie stelt niks voor en alleen Italiaans. Voor kinderen weinig te beleven. BBQ alleen voor aan op de camping in een bbq area. Bakplaatje mag wel. Winkeltje duur, maar wij hebben nog nooit goedkope campingwinkel gezien dus is te verwachten. Lekkere broodjes. Toiletgebouw kan beter, wc's zonder brillen en douches waar het water niet weg wil spoelen en je dus met je voeten in andermans viezigheid staat. Zwembad is fijn maar niet erg schoon, en is gesloten van 13 tot 16 uur. De omgeving viel ons wat tegen, hadden verwacht dat Porto Torres en Sassari wat groter waren maar viel vrij weinig te beleven. Alghero daarin tegen was wat groter en erg mooi. Mocht je van shoppen houden is Sardinië geen aanrader, vrij weinig leuke kleding winkels te bekennen. Ook van Castelsardo hadden wij wat meer verwacht. Strandje La Pelosa in Stintino is erg bekend en ontzettend mooi. Begin Augustus wel ontzettend druk en moeite naar het vinden van een plek om handdoek neer te leggen. Strandjes richting Porto Torres ook heel mooi en wat rustiger. De tweede week zijn we naar Palau gegaan in het Noord-Oosten, dit gebied vonden wij persoonlijk leuker/mooier en meer te doen. Prachtige excursie naar La Maddalena en jetsetplaatsje Porto Cervo bijvoorbeeld. Vergeet vooral je snorkelset/duikbril niet want hier ga je heel veel plezier aan beleven!! Ben je met weinig snel tevreden in een rustige omgeving dan is dit zeker een aanrader. Al met al is ons de camping alles meegevallen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer simpele bunglows opgelet!

Schuit, 27-6-2013

Deze camping biedt 3 opties: het huren van een caravan ter plekke: Deze zijn zeker meer dan 40 jaar oud en absoluut af te raden. 2e optie: je Eigen tent/caravan/camper: het terrein is mooi en het sanitair is schoon dus niks mis mee. 3e optie: het huren van een bungalow ter plekke: deze zijn super simpel uitgerust met een bed een douche en toilet maar het is zo simpel dat dit voor veel Nederlanders een fikse tegenvaller zal zijn. De ligging is op loopafstand van het strand dat is ideaal natuurlijk maar dan ook het enige voordeel van deze camping. Nauwelijks keukengerei (ook geen koffiezet apparaat) dus echt ALLES zelf meenemen voor de bungalow. Deze bungalows zijn oud en slecht onderhouden. De douchebak lekte bij ons waardoor het water flink doorlekte naar het slaapgedeelte. Er is één groot bed en een stapelbed voor 2 slaapplaatsen. De bungalow was absoluut zonder enige smaak ingericht dus eigenlijk alleen voor mensen die een simpele betaalbare slaapplek zoeken.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Golfo Dell' Asinara in Porto Torres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Golfo Dell' Asinara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Golfo Dell' Asinara scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.