7,4

5 reviews over Hotel Porto Conte in het Nederlands

Schitterende locatie maar een verouderd hotel!

Martin & Karin, 21-2-2010

Erg mooie ligging, in een prachtige baai. Vooral als je vanuit je balkon uitzicht hebt op de baai.

Ontbijt was erg simpel en eenvoudig.

Pizzaria om de hoek is erg lekker en goed betaalbaar.

Zorg dat je eigen auto hebt, zodat je er op uit kan!

Alghero zelf is erg leuk - deed ons denken aan mini-Barcelona! Sfeervol en gezellig.

Te duur hotel, je betaalt puur voor lokatie. Ik zou terug gaan, puur voor het uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2007

verouderd hotel

maria, 30-9-2008

het hotel maakt een verouderde indruk. de kamer was vreselijk gehorig, mede door roosters in de kamerdeur naar de gang. de eerste nacht vaak wakker geworden van rumoerige engelse gasten. na klachten van ons bij de receptie, kregen wij een kamer aan het eind van een gang. een hele verbetering. het ontbijt is redelijk. voor de lunch en het diner is het pizzeriaatje een stukje verderop bij de haven een dikke aanrader. goedkoop en superlekker. de ligging aan het strand en met zwembad is wel ideaal. al met al wel een te duur hotel voor wat wij ervoor betaald hebben.
Gereisd met partner in september 2008

Tolleke Dijkstra, 18-5-2008

Hotel Porte Conte ligt vlakbij het vliegveld Fertilia bij Alghero aan het strand. De sfeer is aangenaam en het eten is lekker.

Wij hadden een kamer en suite met twee balkons en een prachtig uitzicht over de baai en de haven. Ook aan te bevelen als korte trip: vanaf Bremen vlieg je naar Alghero.

Kwartiertje rijden naar Alghero: mooie, oude stad met veel charme.

Gereisd met partner in mei 2008

Henny, 20-9-2007

Ligging is mooi. Kleine (wel schone)kamers met krappe douche ruimte.Animatie team was wel erg aanwezig.Eten matig en het wordt geserveerd alsof je de trein moet halen (zo snel alles achter elkaar). Het(bar)personeel is wel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in september 2007

Mar, 12-9-2007

Ontbijt sober. Vermaak 's avonds erg luidruchtig tot 00.00u! Diner slecht. Voor alle extra's zoals handdoeken voor bij zwembad wordt geld gevraagd. Gebouw oud (60er jaren?). Kamers schoon maar erg eenvoudig. Personeel vriendelijk. Strand en zwembad prima. Clubcard (€5 pp per dag) nonsens als je een eigen auto hebt en geen gebruik maakt van animaties etc.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Porto Conte*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Conte in Porto Conte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Conte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Conte scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.