Onvoldoende

1 review over Hotel La Villa Yolanda in het Nederlands

Op zoek naar Italiaanse gastvrijheid? Kijk verder!

Armando, 26-6-2012

Er waren twee positieve punten, de locatie en het uitzicht.

MAAR...

-Het hotel is bijna onvindbaar.

-De hotellobby is de woonkamer van de Franse eigenaren waar je niet het gevoel zeer welkom te zijn, je krijgt bijna het gevoel dat je een indringer van hun privacy bent.

-Er kwam bijna geen water uit de douche, dus haren wassen was bijna onmogelijk. We klaagden erover en de eigenaar kwam met een excuus dat het aan de hoogte van het hotel zou liggen. Nadat we de douche onderzochten, bleek een waterbesparende ring de oorzaak. Het verwijderen van de ring, loste dit probleem volledig op.

Toen we de eigenaren ermee confronteerden, flipte de dame bijna en bleek heel duidelijk dat ze ons voorlogen toen ze zei dat ze het niet wisten en nooit klachten hadden gehad...

-Ontbijt was erg slecht, zelfs voor Italiaanse begrippen

-Hotel kamer is heel erg klein

-De Franse eigenaren zijn duidelijk niet zeer competent in gastvrijheid bieden

Kortom, we zouden dit hotel zeker aan NIEMAND aanraden!

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Villa Yolanda in Porto Cervo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Villa Yolanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Villa Yolanda scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.