Hotel Speraesole ****

Hotel Speraesole
Speraesole
7,6

13 reviews over Hotel Speraesole in het Nederlands

prima hotel met vriemdelijk personeel

toon,drunen, 5-10-2017

wil je wat meer van Sardinie zien,dan heb je beslist een huurauto nodig!

Pluspunten: schone ruime kamers,prima ontbijtbuffet,mooie tuin met zwembad en gratis pendelbus naar het strand van Porto Istana.Hotel ligt op 8 km van de luchthaven.

Minpunt:wat afgelegen in een dorp met beperkt openbaar vervoer

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel!

Danielle, 28-1-2013

Ben hier 3 nachten geweest.

4 nachten, 2 personen voor €156,- in een 4 sterren hotel, na mijn idee prima! Enorm vriendelijk personeel! Geven je advies over alles in de omgeving, o.a. restaurants, bar, omgeving (strand) en alles wat je maar wilt weten. Voor werk veel moeten printen, ook dit was geen enkel probleem!

Wifi is er wel in het hotel, ook op de kamers... Enige nadeel hier van is dat het erg vaak uitvalt... als je dus een email aan het versturen bent, is het wel eens lastig dat je email word afgesloten halverwege.

Voor de mensen die ECHT internet moeten gebruiken, niet heel handig dus!

Voor de rest, prima eten in het restaurant, niet te duur.

Zwembad is er wel. Maar aangezien we er in Januari waren, niet in gebruik.

Ontbijt ook erg goed !! Heerlijk elke ochtend een warme kop latte macchiato!

Aanrader!

Gereisd zakelijk in januari 2013

Comfortabel hotel

Van Den Berghe, 2-1-2010

Wij zijn in juni 2009 2 nachten in dit hotel geweest . Mooie ruime kamers. Leuke strandjes in de buurt, zeer goed toegankelijk voor kinderen, maar wel alleen bereikbaar per auto. In de bar is weinig te beleven. Het zwembad is vrij klein en kan wat vaker schoon gemaakt worden. Het eten vond ik goed. Zeer veel bouwwerkzaamheden in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

prachtig hotel

marina, 25-9-2009

Kamers, tuin met zwembad alles prima in orde. Zeer vriendelijk personeel,zeer rustige omgeving. Shuttel naar strand direct bij aanvraag. Restaurant aangenaam en eten uitzonderlijk lekker. Wel een zeer klein en rustig dorpje, geen uitgaansmogelijkheden, echt een aanrader voor een rustige en ontspannen vakantie.
Gereisd met vrienden in september 2009

Afrader!!

Frank en Esther, 4-9-2009

Er is hier niets te doen! het zwembad mochten we op bepaalde tijden niet in, erg vervelend voor de kinderen. Veel geluidsoverlast van de drukke weg en feesten in het weekend. Het ontbijt is matig/slecht met oud brood. Over het avond eten hoorden we veel mensen klagen dus daar hebben we ons niet aan gewaagd.

PRIMA HOTEL EN SERVICE

Ronald en Karin, 30-8-2009

Afgelopen 2 weken hier met 2 kleine kinderen doorgebracht. Ondanks dit hotel aan een zeer drukke weg ligt is de achterzijde met zwembad en zeer grote ligweide zeer rustig en afgezonderd gelegen. Eten is zeer goed, personeel zeer vriendelijk. Halpension is zeker aan te raden. Mooie uitvalsbasis voor Noord Sardinie. Ik kan me dous ook niet echt vinden in de negatieve kritieken van sommige vorige bezoekers. Prijs kwaliteit voor de regio en seizoen derhalve buitengewoon goed.

Let wel, veel italiaanse vakantiegangers en weinig internationale bezoekers, hier moet je van houden.

Heerlijke vakantie!

Debora, 20-8-2009

Wij verbleven 2 weken, is een heel rustig hotel, hadden dikwijls het zwembad voor ons alleen, mooie ligweide met nieuwe ligbedden. Het is gelegen aan een drukke baan, maar daar hebben wij geen last van gehad. Bruiloften zijn er ook niet geweest, wel in het weekend live muziek, maar op de kamer hoorden wij daar niks van. Dit is het rustigste hotel dat wij al ooit gehad hebben: geen animatie (niet overdag en 's avonds), geen sporten, geen muziek aan zwembad... zalig rustig! Het zwembad was proper (werd elke dag proper gemaakt!) en er is een groot kinderbad. Het zwembad is de HELE DAG toegankelijk! (zie foto) Wij hadden half pension (aanrader!): 's morgens buffet, dit was goed, maar wel elke dag hetzelfde. Het avondeten was keuzemenu: 4 keuzes voorgerecht, 4 keuzes voor hoofdschotel, 2 keuzes voor bijgerecht en dan dessertbuffet. De maaltijden waren overheerlijk en zeer gevarieerd!Het strand Porto Istana waar je gratis naar toe wordt gebracht is prachtig!1 week auto gehuurd:mooi eiland!

Heerlijke vakantie !

Debora, 20-8-2009

verschrikkelijk

Pascal en Harriet, 12-6-2009

verschikkelijk, we kwamen voor onze rust.....

We dachten een heerlijke vakantie te krijgen maar de werkelijkheid was anders bij Hotel Speraesole...... Na 2 dagen zijn we zelfs naar het vliegveld gereden om te kijken of het mogelijk was om een goedkope vlucht naar huis te boeken. De volgende zaken bevielen ons niet:

*het zwembad is 13/16u gesloten, de bar is helemaal gesloten.

*er is veel geluisoverlast, o.a. de drukke weg, bouwwerkzaamheden langs het hotel, de verschillende bruiloften in het weekend.

*we hadden zeezicht geboekt maar dat kan helemaal niet want de zee is in de verste verte niet te bekennen.

*het zwembad wordt niet of zelden schoongemaakt, er drijft van alles op de bodem en er zitten veel algen in, ook was het water te koud om in te zwemmen. We zijn op zoek geweest naar een leuk plaatsje in de buurt om gezellig wat te drinken/ eten echter valt dit niet mee.

Gereisd met partner in juni 2009

Nooit meer.

Gloeske, 11-5-2009

Hotel gelegen aan drukke weg. Het personeel was vriendelijk. Voor mensen met een glutenvrij dieet was het goed. Bij het ontbijt glutenvrije broodjes. In het weekend (zaterdag en zondag) werden er bruiloftsfeesten georganiseerd. Soms twee bruiloften per avond. Harde life muziek van 5 uur 's middags tot 11 uur 's avonds. Het was een gekkenhuis.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Speraesole bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Speraesole in Olbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Speraesole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Speraesole scoort een 7.64 uit 10 op basis van 14 reviews.