Appartement Tancau Village Beach & Resort

Appartement Tancau Village Beach & Resort
Tancau Village Beach & Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Tancau Village Beach & Resort bij:

1 review over Appartement Tancau Village Beach & Resort in het Nederlands

SUPER RELAXED

JACQUELINE, 11-11-2010

klein appartementencomplex met prive zwembad. de afstand tot het strand is slechts 2 minuten lopen. ideaal voor gezinnen met kleine kinderen en voor ouderen. wij zijn erg vriendelijk ontvangen. in de directe omgeving is er niet veel te doen, je hebt beslist een auto nodig om de streek te verkennen. witte stranden en een helder blauwe zee bij cea en torre di bari zijn de moeite waard te bekijken. we zijn bij baunei de bergen in gereden en kwamen geen mens meer tegen. wel loslopende wilde zwijnen, ezels en paarden. we hebben hier een paar heerlijke dagen gehad. lekker in de zee gezwommen en geluierd bij het zwembad. het enige nadeel(tje) was dat het 's nachts erg warm was. met de ramen open slapen was geen optie. in de buurt waren namelijk een aantal blaffende honden en stiekem was ik ook wel een beetje bang voor de super grote sprinkhanen die we overdag zagen. wel elke nacht het raam een poosje open gehad en genoten van de sprookjesachtige sterrenhemel en bergen in de verte!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tancau Village Beach & Resort in Lotzorai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tancau Village Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tancau Village Beach & Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.