Aparthotel Lu Nibareddu ***

Aparthotel Lu Nibareddu
Lu Nibareddu
6,7

4 reviews over Aparthotel Lu Nibareddu in het Nederlands

Alles viel tegen behalve het weer

Pennings, 17-8-2017

8 dagen Sardinië. 2 stellen twintigers.

Min punten:

- Zonder auto kom je nergens, het ligt erg afgelegen en er zijn weinig dingen op loopafstand. Echter is het ook een heuvelachtig landschap, dus zoals beschreven staat op de site: max. 1.5km tot strand, is 1,5km heuvel op en heuvel af.

- Compacte keuken

- Geen communicatie vanuit het park. We hebben geen folders of andere informatie over het park gekregen, zoals openingstijden e.d.

- De handdoeken, het beddengoed en het appartement worden tussentijds niet verschoond. (Lees: 4 handdoeken voor 2 personen voor 7 dagen)

- Slechte matrassen

- Geen airco aanwezig, wel een kleine oude ventilator.

- De appartementen die wij hadden, waren erg gehorig. Wanneer je bovenburen door het appartement liepen leek het alsof ze bij ons door het appartement liepen. Het dicht doen van de keukenkastjes en het verschuiven van de stoelen zorgde voor een hels kabaal.

- Geen goede prijs, kwaliteit verhouding

Plus punten:

- Het weer

- Mooie stranden

- Een bootje huren in San Paola

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk huisje met wat verbeterpunten

Elmer van Veen, 7-8-2017

Wij hadden en 6 persoons villa voor 2 weken.

Het parkje is leuk en sfeervol opgezet. Er was een goede mix aan nationaliteiten en dus ook een aantal Nederlandse gezinnen met kids.

Ons huisje was op zich prima met een aantal punten:

* geen airco (niet goed gelezen bij boeken helaas). Ondanks de blowers was dat eigenlijk niet te doen, zeker omdat t bij ons een aantal dagen 40gr plus was.

* geen tussentijdse schoonmaak en schone handdoeken.

* de matrassen waren zeer matig (net als bij bijna alle andere Italiaanse locaties)

* het keukentje is erg minimaal. Wij misten een snijplank en wijnglazen.

Het parkje heeft 2 kleine zwembaden en een bbq restaurant.

De ligging van het park is prima. Er zijn mooie stranden in de omgeving en leuke stadjes Porto San Paolo en San Theodoro.. Absolute aanrader is het huren van een boot in San Paolo en een heerlijk dagje varen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

back to basic

palwijnen, 9-9-2013

dit aparthotel is wel apart te noemen.We zijn net terug van 2 weken in dit hotel.De service was uitstekend en het eten was werkelijk voortreffelijk!!!De kamers zijn echt back to basic.in de omgeveing is weinig te doen.Als je van wandelen houdt moet je dit echt in deze omgeveing eens proberen.Geweldige uitzichten en prachtige baaien en stranden.Als de zion schijnt waan je je op de Carabien.
Gereisd met partner in augustus 2013

Prijs kwaliteit valt tegen

Fam Pellegrino, 29-10-2008

mooi uitzicht maar niet te lopen naar het strand.Te ver weg:zeker km lopen.De appartementen zijn minimaal uitgerust mn de keuken: nauwlijks fatsoenlijk te koken met pannen etc. wc lekte, douchebak oud. Te duur voor wat je ervan verwacht en ervoor krijgt. Jammer.
Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Lu Nibareddu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lu Nibareddu in Loiri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lu Nibareddu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Lu Nibareddu scoort een 6.67 uit 10 op basis van 9 reviews.