Appartement Baia de Bahas Exclusive Resort ****

Onvoldoende

1 review over Appartement Baia de Bahas Exclusive Resort in het Nederlands

Verschrikkelijke plek

S. Somhorst, 23-7-2014

Wij hadden een appartement geboekt bij reisbureau. Het appartement voor 6 personen bleek te bestaan uit een gecombineerde woonkamer met keuken en slaapbedden voor 2 personen en 2 separate slaapkamers. De grootte van de gecombineerde woon / slaapruimte met keuken is kleiner dan een normale garage in Nederland. We hadden voor 2 weken geboekt maar gelukkig konden we de vlucht omzetten en zijn we naar 1 week weer naar huis gegaan. Besteed uw kostbare vakantiedagen niet aan deze locatie, het is helemaal niks. Ook nadat wij meermaals hadden aangegeven niet tevreden te zijn met het hok waar we ondergebracht waren was er niets mogelijk. Pas op de dag dat de retourvlucht geboekt was waren er opeens andere appartementen beschikbaar. Te laat. Het ergste is misschien nog wel dat wij verzocht werden een vooraf gedrukt formulier te tekenen waarop wij verklaarden dat ons vroegtijdig vertrek te maken had met onze afwijkende verwachtingen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baia de Bahas Exclusive Resort in Golfo Aranci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baia de Bahas Exclusive Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Baia de Bahas Exclusive Resort scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.