Bed and Breakfast Ecoparco Neulè

Bed and Breakfast Ecoparco Neulè
Ecoparco Neulè

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Ecoparco Neulè bij:

1 review over Bed and Breakfast Ecoparco Neulè in het Nederlands

Geweldig voor kinderen en schitterend gelegen

Ilse Geusens, 12-11-2012

Ecoparco Neulè is een B&B op de boerderij. Fantastisch mooi gelegen met een paar loslopende dieren op het erf (een tiental geiten, 4 poezen, 2 kleine hondjes...). Onze kinderen blijven er over praten (en we hebben meerdere B&B gedaan). Niet alleen voor de dieren, ook voor de gezelligheid en de interactie met de eigenaars.

Het is eenvoudig maar ook niet duur, wat maakt dat de prijs/kwaliteit OK is.

Het ligt centraal om Tiscali te bezoeken, de kustlijn rond Dorgali, de kloof van Su Gorrupu...

Er zijn toch een paar minpuntjes: wij hadden het niet nodig, maar ik zag geen airco op de kamers, alleen een ventilator.

De geluidsisolatie tussen de kamers kon beter.

Alleen de vrouw (Monia) spreekt een woordje Engels. Voor de correspondentie per mail heb je een vertaalsite nodig. Maar dat lukt dus wel.

Voor hele kleine kinderen is er geen afbakening, dus je moet er bij blijven.

Op hun site kan je terecht voor foto's.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ecoparco Neulè in Dorgali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ecoparco Neulè zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ecoparco Neulè scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.