Matig

3 reviews over Appartement Cannigione in het Nederlands

Nooit weer.

Miranda Baan, 9-10-2009

Het eiland is erg mooi. Strand en zee is heel schoon.

Het apartementgebouw op zich keurig. Ligging iets wat uit centrum en strand zodat een auto wel nodig is.

De inrichting is beneden niveau. Wij kunnen best sober op vacantie (wat ook regelmatig met tent gebeurt) maar dit sloeg alles.

De matrassen vreselijk hard en niet op te liggen. Bed kraakt al als je er naar kijkt.

Tuinkussens moeten kopen en daarop op balkon geslapen. Was werkelijk beter dan de bedden die zowat uit elkaar vielen.

Niet echt schoon..

Inrichting keuken zeer, zeer sober. Niet eens een koffiezet automaat.

Handdoeken en lakens krijg je 1 set in het begin. GEEN schoonmaak of nieuwe lakens, handdoeken. Die gewoon vies zijn na drie dagen!

Bijna elke avond KOUDE douche. Sneu voor ons kleine zoontjes...

Gewoon niets extra's. Geen wc rol voor als je bv. snachts aankomt en winkels dicht zijn.

Prijs kwaliteit ver, erg ver te zoeken!

Gereisd familie in augustus 2009

B. Schram, 8-7-2008

Wat niet vermeld werd in de reisgids was dat er geen schoonmaak was en geen schoon linnengoed of handdoeken. Je krijgt aan het begin een set. Voor een extra set moet je 36 euro betalen bij het kantoor, een kilometer verder op. Uitzicht vanaf groot balkon was prachtig. Ook geen andere mensen gezien dus veel privacy. Het ontbreken van een zewembad was ook wel een tegenvaller. Sardinie is echter een prachtig eiland met mooie stranden dus dat maakte veel goed. Je moet wel een auto hebben bij het appartement, afstand naar het "centrum" is te ver om te lopen.
Gereisd anders in juli 2008

M. van Gerven, 13-5-2008

Eenvoudige, maar sfeervolle inrichting. Geen faciliteiten. Alleen de boiler was snel leeg, dus we konden niet alle vier (twee kids) na elkaar douchen. Verder was er schotel, maar de ontvangst was slecht. Je moet er niet naar toe gaan als je van luxe houdt, maar wij vonden het er heerlijk. Ons uitzicht was trouwens ook prachtig.
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cannigione in Cannigione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cannigione zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cannigione scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.