Accommodaties Cannigione

11° / 16°

4 maart 2015

Cannigione
26 beoordelingen
Wordt Cannigione je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Cannigione.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Cannigione bij:

13 Accommodaties Italië, Sardinië, Cannigione

Alleen accommodaties in Cannigione worden getoond
Je hebt gekozen Land
Italië
Regio
Sardinië
Bestemming
Cannigione
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Cannigione Type accommodatie
Appartementen in Cannigione (3)
Hotels in Cannigione (8)
Vakantieparken in Cannigione (1)
Aparthotels in Cannigione (1)
Scoort goed op
Tjingo (2)
Vacanceselect (2)
Ebookers.nl (2)
Traveltroef.nl (1)
Boek direct bij Zoover (1)
Suncamp Holidays (1)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (9)

43 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Slechte hygieneLeuk appartement, goede ligging
8,9
6 beoordelingen
2,5 km tot centrum
Sardinië op zijn best...Rust in een ideale omgeving
1 beoordeling
Sfeervol verblijf!
6,9
25 beoordelingen
3,1 km tot centrum
Hotelkamer = slecht / omgeving prachtigZeer mooie camping in een prachtige omgeving
7,4
25 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Schoon hotel met rustige liggingPrima uitvalbasis voor trips in Noord -Sardinie
6,1
4 beoordelingen
geen topperPrima Hotel 15-07-2009
3 beoordelingen
Nooit weer.

Cannigione scoort een 7,6 uit 10, op basis van 26 beoordelingen
Wordt Cannigione je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Cannigione. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Cannigione. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Cannigione. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 3 Appartementen, 8 Hotels, 1 Vakantiepark en 1 Aparthotel in Cannigione. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 13 vakantiefoto's van Cannigione. Lees de 26 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Cannigione. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Cannigione. Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Sardinië.